Spring naar bijdragen

Bijeenkomst in het Nieuwe Jaar


safidepafi

Aanbevolen berichten

Corinne
Houtje (Ik neem de hartige taart wel mee.)
Benthe (Hartige taart)
Safi (Appeltaart)
Tapas
Sammy
Lunalee
Marion
Gem
Mathilde
Stien
RJB
Anjo
Flipsen
Mieke
Leeuw
totaal 17 mensen
Degenen die wel willen maar waarvan het nog niet 100% zeker is:

Marjo
Blacky
Kaia (iets vega's)
Kohtje


aangepast...Dani op eigen verzoek geschrapt
aangepast...Rufus komt niet meer
aangepast...Delta komt niet meer
aangepast.. Kohtje weet nog niet hoe hij zich dan zal voelen en schaamt zich ook een beetje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Het is al geopperd en door mij bevestigd, maar even op dit draadje gezet:

ik ben er voor dat de schrijvers elkaar NIET vantevoren ontmoeten.
Het is spannend voor IEDEREEN en dus moet iedereen tegelijk elkaar ontmoeten! Dat is de meest eerlijke situatie!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al ben ik erg nieuw, ik wil nog lang blijven genieten van het forum. Ik vind het fijn om actief te leven met de gedachte dat ik geen alcohol gebruik al valt het zwaar. En graag maak ik kennis met nieuwe mensen.

Ik kan beide dagen mits ik ruim, ongeveer twee weken van tevoren weet welke datum want dan kan ik vrij regelen of diensten ruilen.

Oh, en met 10 jaar horeca ervaring kan ik redelijk koken. Ik wil wel een antipasta schotel maken. (Koude pasta schotel.)

Heerlijk met knoflook, feta, zwarte olijven, kapertjes, zout en een beetje olijfolie. Dit is een echte VEGA maaltijd ;)

Neem ik gelijk wat weggooi bestek en bakjes mee, of wordt dit ter plekken facilitair geregeld?

En ik kom overigens via Tilburg met het OV.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwjaars Receptie op 19 januari 2008 van 11.00-14.00 uur

Aangemeld voor de receptie:
Corinne
Houtje (Ik neem de hartige taart wel mee.)
Benthe (Hartige taart)
Safi (Appeltaart)
Tapas
Sammy
Lunalee
Marion
Gem
Mathilde
Stien
RJB
Anjo
Flipsen
Leeuw
totaal 15 mensen

Degenen die wel willen maar waarvan het nog niet 100% zeker is:
Marjo
Blacky
Kaia (iets vega's)
Kohtje


aangepast...Dani komt niet
aangepast...Rufus komt niet
aangepast...Delta komt niet
aangepast.. Kohtje weet nog niet hoe hij zich dan zal voelen en schaamt zich ook een beetje
aangepast...Mieke komt niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien volgens mij had Kohtje het erover ergens in een berichtje dat hij zijn hond mee wilde nemen, maar hij weet niet meer of hij nog wel komt. Misschien dat je na de 6de met hem kan overleggen of via Knuffie?
Verder weet ik niemand die zijn hond meeneemt.

Wie dat wel wil kan er nu beter een discussie over beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik reageerde ook even op de dagdraad, mag eigenlijk niet, maar ik vind het heel leuk dat jij ook komt Delta.
Cacao ik zou niet weten waarom jouw meisje niet mee zou mogen komen, we zijn allemaal nuchtere mensen, wat zou ze daar van kunnen krijgen? Hooguit kan ze zich een beetje vervelen omdat we grotemensenpraat doen, maar als ze van honden houdt amuseert ze zich wel.
Stien ik weet dat jij het niet zo op honden hebt, maar mijn beessie is heel erg lief en hapt niet. Ik weet nog niet of ik hem meeneem.
Hee wat leuk, ik begin me er steeds meer op te verheugen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

UPDATE

Nieuwjaars Receptie op 19 januari 2008 van 11.00-14.00 uur bij Tactus, Institutenweg 1 in Enschede.

Het is op loopafstand van station 'Enschede-Drienerlo'(stoptrein)
Hapjes en drankjes aanwezig, maar alle eigen baksels welkom.

Twee coachen van Tactus, Bert en Marielle zullen optreden als gastheer/gastvrouw (en dus niet als hulpverleners).
Omdat het een bijeenkomst is van en voor forum leden hebben ze besloten dat er verder geen hulpverleners aanwezig zullen zijn.

Voor de receptie hebben we de volgende afspraak gemaakt:
-Alléén mensen die zich aanmelden via een berichtje op deze discussie kunnen het gebouw bij Tactus binnen komen

- Daar aangekomen krijgt men een badge met je forum naam erop, of men hier ook zijn/haar echte naam op wil zetten is ieder zijn/haar eigen keuze.
-Er mogen alleen foto's worden gemaakt, met toestemming van de betrokken personen, buiten het gebouw van Tactus

-Als er vragen worden gesteld, die mensen niet wensen te beantwoorden, kan dit worden afgeketst door een simpel: 'Daar praat ik liever niet over' of 'Humbug'(of iets anders, suggesties welkom!) .

Niet vergeten dat we verwacht worden nuchter op de receptie te komen

Aangemeld voor de receptie:
Corinne
Houtje (Ik neem de hartige taart wel mee.)
Benthe (Hartige taart)
Safi (Appeltaart)
Tapas
Sammy
Lunalee
Marion
Gem
Mathilde
Stien
RJB
Anjo
Flipsen
Leeuw
Delta
Visje
totaal 17 mensen

Degenen die wel willen maar waarvan het nog niet 100% zeker is:
Marjo
Blacky
Kaia (iets vega's)
Kohtje
Cacao...vleesballetjes


aangepast...Dani komt niet
aangepast...Rufus komt niet
aangepast...Mieke komt niet
aangepast...Delta komt wel
aangepast.. Kohtje komt waarschijnlijk wel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net een mailtje van Kohtje gehad dat hij nooit van plan was zijn hond mee te nemen, dus wie dat wel schreef mag dat graag even melden. Het kan ook zijn dat ik me totaal vergis hoor...je kent het wel dat slechte geheugen :$
En Kohtje schreef me ook dat hij er nu toch wel weer aan zit te denken om toch ook op de receptie te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...