Spring naar bijdragen

Bijeenkomst in het Nieuwe Jaar

safidepafi

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Moeten we je speciaal uitnodigen Dani...nou dan hier een extra speciale...Dani kom je ook op ons Nieuwjaarsrecpetie feestje...please....alsjeblieft...ach toe nou...gezellig:D:P

En jij niet ook al beginnen hoor:angry:

Stien ..je maakt me aan het lachen als Kohtje en Dani ook komen zitten we al op 16 mensen...ja die sta tafels daar heb ik ook niet zoveel mee...doet me gelijk aan drinken denken:angry: ik zal zien dat we dat veranderen kunnen.

Houtje...je hebt groot gelijk en als wij nu allemaal die wel wat maken iets vegetarisch doen dan is er genoeg voor de veggies want die worden toch vaak vergeten bij die 'hapjes'

Delta...houd nu eens op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel wel wel hoe meer zielen hoe meer vreugde.
De enigen die we niet uitnodigen en die niet mogen komen, zijn de gremlins en de freggles.
Sta-tafels, OK, maar dan wel stevige, want ik wil kunnen hangen als ik niet kan zitten.
Ik hou van zit-recepties.
Ik ben echt benieuwd naar iedereen die komt.
Op zaterdag 19 januari ben ik lekker van de partij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben van de week in Enschede geweest en raad eens... opeens zag ik het gebouw van Tactus.
Ik vind het jammer dat je niet komt Ferry. Kun je je niet bedenken, vorig jaar was je er ook al niet en nu is het voor jou dichtbij. Je bent wel een van mijn voorbeelden hoor.

Anna, jou had ik ook graag ontmoet, maar een mens kan maar op een plaats tegelijk zijn. Wie weet, misschien een volgende keer.

Het is wel een gek idee, om jullie in in het echt te gaan zien:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je, volgens mij is het hartstikke leuk, ik schrijf ook op een forum over buitenlandse honden en de eerste keer dat ik daarmee een forumwandeling ging doen vond ik doodeng, maar nu heb ik er verschillende gedaan, veel leuke mensen leren kennen en er vrienden aan overgehouden. Je moet maar zo denken dat het voor iedereen eng is en dat het op zich wel fijn is dat we elkaar al wat beter kennen door het forum, we zijn geen onbekenden meer voor elkaar want weten veel over elkaars innerlijk en dat is toch het belangrijkste van alles!

Ik heb er zin in!! en ja ook ik vind het doodeng maar de nieuwsgierigheid en het feit dat ik jullie wil leren kennen overheerst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen ik wil even wat duidelijk maken over de receptie naar aanleiding van enkele tips via een Pb waar ik me wel in kon vinden.

Voor de receptie moeten we de volgende afspraak maken:

-Alléén mensen die zich aanmelden via een berichtje op deze discussie kunnen het gebouw bij Tactus binnen komen

- Daar aangekomen krijgt men een badge met je forum naam erop, of men hier ook zijn/haar echte naam op wil zetten is ieder zijn/haar eigen keuze.

-Er mogen alleen foto's worden gemaakt, met toestemming van de betrokken personen, buiten het gebouw van Tactus

-Als er vragen worden gesteld, die mensen niet wensen te beantwoorden, kan dit worden afgeketst door een simpel: 'Daar praat ik liever niet over' of 'Humbug'(of iets anders, suggesties welkom!) .

Mochten er nog andere redelijke suggesties zijn, die betrekking hebben op de anonimiteit waarborgen, voor diegenen die dat belangrijk vinden ,laat het me dan weten, dan vul ik de lijst aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saffeltje,

Ik stel voor dat ik 20 van die zwarte Blues-Brother-brillen regel en dat jij dan bij de deur ze uitdeelt en weer inneemt aan het eind zodat de mensen geen lichtjes in elkaars ogen kunnen zien schijnen.

Twee keer wiebelen met je Blus Brother Bril = verboden onderwerp
Drie keer wiebelen met je Blues Brother Bril = ik spreek jou later nog wel vriend
Vier keer wiebelen is: zullen we samen muziek maken?

sorry maar ik lig hier te gieren van de lach.........je kan maar lol hebben :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeten we ook opgeven wat we willen drinken bv.:

Royal Club Special Lights Mango met een Vleugje Peper (normaal te duur namelijk)
Kratten en kratten Spa Rood en GROTE GLAZEN AUB
Cola ligth liefst van Coca Cola met Limoen, zoooooo luxe..........
Amé alcoholvrij smaak Raspberry met Grapefruit.........

Sjips ik bedenk me opeens dat ik nog amper een maand heb om 37 kilo af te vallen, hoe ga ik dat in godsnaam doen met de feestdagen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje...zelf was ik ook niet op het idee gekomen, omdat anonimiteit mij niets uit maakt...ik vind nl niet, dat een alcoholist zijn of geweest zijn, iets is om je over te schamen, want het is iets wat meer dan half Nederland is, bewust of onbewust.
Maar ik respecteer wel de mensen die anonimiteit wel belangrijk vinden, dus kan ik me wel vinden in de regels.
Moet ik uit je berichtjes nu begrijpen, dat je de gek met me steekt;) ????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks dat sommige regels misschien TE overkomen, denk ik dat het goed is ze te stellen.
Ik ben namelijk ook gesteld op een (bepaalde) anonimiteit. Wellicht dat ik er na een uurtje anders over denk, maar om er in een bepaalde mate mee te beginnen vind ik wel prettig. Van wie die PB ook kwam, ik vind het wel een goed idee.
Op foto's ben ik bijvoorbeeld helemaal NIET gesteld!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ik zat gewoon te dollen wij hebben ooit een act gehad op een trouwerij met die brillen we hebben dubbel gelegen......

Namen helemaal mee eens, iedereen kan dan kiezen en zijn emailadres op zijn rug kalken, maar niets is verplicht en als Gem op haar naamkaartje Gem schrijft dan zeg ik "hallo Gem" en niet "wat flauw hoe heet jij nou eigenlijk" lijkt me gewoon met respect te maken hebben.

Dat betekent dus óók als we daarna weten van een aantal hoe we heten, dat we de forumnamen ook hier blijven gebruiken !!!! Hoe moeilijk dat soms ook is.
Dat lijkt me wel als regel erbij horen.

Zelf ben ik lid van een patiëntenvereniging en heb ik al meningmaal voor kleine en grote gezelschappen praatjes moeten houden over bv. de combinatie medicijnen gebruiken + risico op depressies en afwegen tegen risico's van het kind en hoe ga je daar na de bevalling mee om........dus ik ben het wel gewend en zal ook mijn gewone echte naam erbij schrijven en sommigen van jullie weten die al.....allemaal even prima toch.

Een mens in zijn waarde laten is de mens respecteren in zijn waarden (wauw, houtje en dat zo laat op de avond).......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, dat lijkt me ook een fijn idee. Als ik tweemaal met mijn wig waggel...
Nee hoor Safi, mij kan die anonimiteit ook niet zoveel schelen, maar uiteraard respecteer ik dat in anderen.
En ik denk wel dat ik mijn camera meeneem voor een groepsfoto buiten het gebouw voor wie er op wil. Zal je net zien dat het dan 20 graden vriest, iedereen onzichtbaar door sjaals en hoofdbedekking.... zeg je later, oh ja, die groene muts, dat was toch.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal eenieders anonimiteit respecteren, geen lastige vragen stellen enz.
Ik heb ook geen camera of fototoestel, zelfs niet op mijn mobieltje.
Vind het een goed idee om alleen diegenen toe te laten die zich hier aangemeld hebben.
Ik meld mij dus bij deze aan, voor het geval dat ik dat nog niet gedaan had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne
Houtje (Ik neem de hartige taart wel mee.)
Benthe (Hartige taart)
Safi (Appeltaart)
Tapas
Sammy
Lunalee
Marion
Gem
Mathilde
Stien
RJB
Kohtje
Anjo

Degenen die wel willen maar waarvan het nog niet 100% zeker is:
Delta
Marjo
Blacky
Dani
Kaia (iets vega's)

Houtje 15 mensen die het zeker weten en 5 die nog niet zeker weten.

Kan Blacky bv niet bij iemand slapen in de buurt van Tactus...het is zo'n lange rit en dat houd haar een beetje tegen heb ik het gevoel. Als je die afstand heen en terug moet doen. Maar ja misschien is dat allang geregeld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn kids IN PRINCIPE dat weekend bij mijn Ex gepland, moeilijk moeilijk ivm zijn weekendplanningen maar goed ik heb gezegd dat ik EEN BELANGRIJK TRAININGSWEEKEND heb (niet helemaal de waarheid maar toch ook weer wel dus niet echt gelogen) dus dan zou ik moeten kunnen komen want ja, waar laat ik anders mijn kids hè?

Hebben we, Kapitein Kirk, al enig idee hoe laat de feestelijkheden een aanvang nemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...