pien Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Beste allen, ik ben helemaal vergeten te vertellen dat ik een vrouw ben van 54 jaar. Dat ik per dag een fles soldaat maak ( waren ook wel dagen van 2 per dag). Ik probeer nu te minderen en in januari aan de baclofen te gaan. Ik dacht te kunnen experimenteren want ik had tenslotte het boek van Ameisen gelezen, en zeer enthousiast geworden. Het geheim ontdekt. Maar ik dacht dus niet goed na en heb twee maal te veel baclofen geslikt en rare dagen meegemaakt. Ik ga het in januari beter aanpakken en zeker de dosis opnieuw instellen en opbouwen. Ik weet dat ik meteen moet stoppen met drinken. Daar wordt nu aangewerkt maar wil nog niet zo lukken. Ik kom af en toe aan 4 drankjes en dan de volgende dag weer een flesje of beetje meer........ Feestdagen excuus etc. Dit is mijn eerste internetbehandeling. Inventariseren en eigen gedrag onder de loep houden. Plannen gemaakt moet ze nog wel nakomen. Ik hoop dat ik bij jullie mijn verslag kan doen. Uitmodderen naar 2013. Dit omdat ik dan begeleiding heb gevonden die nu nog ontbreekt. groeten pien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Welkom hier Pien er is een speciaal hoekje waar je van alles over baclofen en de gebruikers van hier kunt lezen. Er wordt gewaarschuwd er niet mee te experimenteren zonder begeleiding en dat kun jij nu dus beamen. Ik hoop dat je het minderen kunt volhouden en met oud&nieuw trots aan de baclofen kunt beginnen. succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 welkom Pien je zit op de juiste trein, hoor! leesvoer van ervaringsdeskundigen met hopen op dit forum gebruik wat je nodig hebt en vragen kan je altijd kwijt op het dagdraadje onder ditjes en datjes succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Hallo Pien, Ik had al iets van je gelezen. Ga je met de internetbehandeling van Tactive starten? Ik heb het ook gedaan en ik heb er veel van geleerd. Mij zeiden ze alvast bij te gaan houden wat ik dronk, wanneer en met wie. Zo kan je op den duur een patroon herkennen. Ook belangrijk is natuurlijk waarom je drinkt. Waarom lukt het je de ene keer om na een bepaald aantal te stoppen en de volgende keer moet de fles leeg. Ik wens je veel succes en hou vol hoor! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst 30 december 2012 welkom hier Pien, sterkte met minderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden