Uiltje Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Ik ben het zo zat dat ik steeds weer in de fout ga. Mijn partner heeft het er ook moeilijk mee. Ze verwijt me niets, maar ik merk aan haar dat het niet goed gaat. Ik vernam dat er een online hulp mogelijkheid is en heb me nu aangemeld en hoop snel hulp te krijgen. Vooruitlopend daarop zie ik dat jullie ook al helpen door jullie berichten en reacties daarop te lezen. Ik drink al jaren te veel. in 2006 is het echt fout gegaan. Een behoorlijke periode daarna ging het goed, maar nu zit ik weer helemaal fout. Ik ga er vanuit dat het me nu wel gaat lukken. Dit wil ik niet meer!!Groeten, Uiltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 De zgh. Dagdraad kun je bovenaan deze lijst vinden: http://forum.alcoholdebaas.nl/...cfm?catid=7&zb=7762043 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Ha uitje welkom hier,uitje om te fruitenof uitje in de zin van dagje uit?Misschien kun je in wie is wie wat meer vertellendaar stellen we ons altijd vooren dan krijg je waarschijnlijk ook wat meer reaktiesHet klinkt vastbesloten dat je hulp wilten al in gang hebt gezet,das ferme taalkom zo vaak als je ons nodig hebten je hebt vast ook veel te biedentot zien op de dagdraad ookgroetjes jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
13scorpio13 Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 He uiltje,ben er ook net, heb morgen een intake gesprek om in monster het mirage programma te volgen drink al 20 jaar te veel. heb nog wel een baan maar zit in de ziektewet.ben benieuwd of deze site wat toe gaat voegen.ik wil ook niet meer.grroger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Uiltje Geplaatst 4 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Dank voor jullie prettige reacties. Het was een zware dag van daag. Ik voel me schuldig dat het weer zover is gekomen, maar het is niet anders. Ik zal over gaan naar Dagdraad.Groeten,Uiltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Uiltje knappen doet wonderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Uiltje Geplaatst 5 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Hallo Julius, Dat werkt meestal wel, maar nu blijf ik toch wel een beetje verdrietig dat ik weer zover ben gezakt. Aan de andere kant vind ik het fijn om in dit geval een leuke reactie te krijgen. Vanmiddag en vannacht nog even twee uiltjes knappen en dan denk ik dat de wereld er al weer beter uit gaat zien. Ik hoop vandaag ook reactie te krijgen van AdB, ik heb me zaterdag aangemeld.Fijne dag, Uiltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Hoi Uiltje!Welkom, veel succes. Het gaat je lukken.Zie dat je verder gaat op de dagdraad.Naomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden