druppeltje Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 Heb ff gedonlowd. Voor de show van Zowie en Banjo. Bots geworden want dat is 7 dagen lang. Er is genoeg voor iedereen. Wat zullen we drinken 7 dagen lang. Naja humor moet kunnen toch, we kennen het allemaal dus doggys gaan dansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 november 2009 Rapport Share Geplaatst 13 november 2009 Mensen is er nou niemand die met de auto komt en zn versterker/cdspeler/boxen op de achterbank wil zetten ???Please ?Kleine moeite, grote show ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2009 Rapport Share Geplaatst 13 november 2009 Woman,wat een schatje!Ik heb zo'n radio CD recorder met een redelijk volume,maar niet met boxen, dus buiten zal het wart iel klinkenmaar binnen best te doen. Ik neem m met alle plezier mee!Verder bedacht ik me dat we misschien te moeilijk denken,misschien staat er al iets in het gebouw van Tactusdat scheelt een gesjouw en lost alles op.Hun gebouwen worden ook gebruikt voor therapie,ook groepen denk ik, en meestal is er dan wel wat.Ik zal er eens een mailtje aan wagen ok?het komt al best dichtbij nu, spannend.Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 november 2009 Rapport Share Geplaatst 13 november 2009 Jane ik had begrepen dat er geen instellatie was daar.Woman die auto heb ik maar zoek nog iemand met een rijbewijs om er in te rijden. Zelf kan ik niet vanwege de morfine en wil het nooit meer meemaken om mijn roze kaartje kwijt te raken want dat is al eens gebeurd met een slok op.Owwe en geen probleem of Zowie in een benche moet want die heb ik wel. Banjo kan ook op schoot maar dit moeten we terplekke vragen. Hangt van de chauffeur af. Klinkt naar maar bedoel het niet zo maar een buitenlander is vaak bang van honden. Ach maakt niet uit ik heb drie bakken dus als het moet proppen we ze er in maar liever gezellig op schoot. Maak me meer zorgen over die muziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 november 2009 Rapport Share Geplaatst 13 november 2009 He Johan? Nu je het zegt ik ben er ook al weer een paar postings kwijt. Vind dit vreemd want meestal krijg je een vingertik met een bericht daar over.Woman heb je mijn gegevens ontvangen want ga er nu van zweten. Maja dat was via pbNee er verdwijnt niets eigenlijk als alleen op dit draadje dan? Nu ga ik het dus schep ik de gaten houden want dit is niet volgens de huisregels waar ze zich zo streng aan houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 november 2009 Rapport Share Geplaatst 13 november 2009 Ja Druppeltje, ik heb er ervaring mee met chauffeurs en honden dus ik snap helemaal wat je bedoelt En ik heb je gegevens hoor !!Ik heb er helemaal zin in Meneer Cactus, is er in het gebouw een muziekinstallatie ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 november 2009 Rapport Share Geplaatst 13 november 2009 Fijn dat je m'n gegevens hebt woman en dat je op tijd komt want eerst samen koffie lijkt me heel leuk. Ja dat is zo dat het van de chauffeur afhangt helaas maja ik zei al bakjes voor 3 dus geen probleem.Ik had begrepen dat tactieve geen installatie had hoor maar kan me vergissen.We gaan eerst maar even kijken hoe het dinsdag afloopt als ik de scoot krijg. Miss kan ik hem ergens opbinden. Ja als je volume wil dan kan ik niet met een mpd aan komen hahaha. Doe mijn best en zal zeker niet door de ruiten van tactive knallen. Nu overdrijf ik weer want ben er toe in staat dus geef jou de rem van dat enge ding.Heej maar wacht ff. Ik herrinner me dat ik die dag 2 jaar geleden had gemist door Valys. Er was toen een heel groot beeld voor de meetigers die contact konden hebben met de achterblijvers. Zal toch wel geluid en knal geluid kunnen hebben hebben? Heeft Zowie haar zin en is Banjo pleite. Ik wacht ff dinsdag af en voorpret is ook leuk toch? Zou erg graag de show willen zien maar nu ik weet dat je zo dicht bij me woont gaat dat zeker lukken. Ach als we er zondag maar zijn met onze Spaanse lievelingen en laat die 2 maar darren dan kunnen we rustig praten met de anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst 14 november 2009 Ow Druppeltje, je bedoelt dat er een groot pecee scherm is daar ? Ja meestal heeft dat wel goed geluid toch ? En mn cedeetje kan dan in de computer afgespeeld...als ze mediaplayer hebben...hmmmm you superwoman ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Ja woman dat dacht ik dus ook dat dat ding geluid moest hebben want toen het me plotseling inviel van het scherm daar was kan ik me niet voorstellen dat er geen geluid bij is. Het schoot me opeens te binnen omdat ik toen tijdens het wachten hier was en contact met de meetinges had waar ik bleef. Toen zei iemand dat ze ons heel groot komen volgen. Zal me toch wat als daar dan geen geluid bij kan. Miss tactieve ff mailen hierover? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Ja dat zal ik doen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Hoi Woman, Drupik heb een paar dagen geleden al gemaild met de vraagnaar een geluidsinstallatie. Nog geen antwoord gehad.Misschien is de uiteindelijke lokatie nog niet besloten?Of wachten ze de aantallen af?Ben benieuwd, maar vertrouw erop dat het helemaal goed gaat komen,leuk spannend he Woman!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Heb een aantal dagen niet meegelezen, maar is er al iets bekend over waar en hoe laat? Weet nog niet of ik kom maar die info is iig wel handig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Het wachten in op BamBam Hermie, die gaat ons pben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Hé iemand die op me reageert;).Voel me af en toe een roepende in de woestijn hier. En nee dat is niet zielig bedoeld, gewoon een constatering. Dank voor je reactie Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Hermie,Nog een reactie hoor:Ik heb je per pb het adres gestuurd.Ik heb alleen de aanvangstijd nog niet vernomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Woman,Als ik kom (85% zeker, hangt ook van mijn kids af) kan ik makkelijk een ghettoblaster achterin gooien,is dat dan voldoende?Maar je moet een alternatief hebben, iemand anders die met de auto komt of zo.Ik heb géén aparte boxen, die ga ik ook niet meenemen. Maar dat ding moet genoeg zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Jane je zou wel eens gelijk kunnen hebben dat het adres nog niet helemaal zeker is maar dan wordt het toch wel eens tijd nu. Ja wachten was op BB maar als het gewoon bij tactive is dan konden die dat toch doorgeven? Wat raar dat je geen antwoord kreeg want ik krijg dat altijd binnen een dag of de dag er op.Owwe houtje dan weet je meer als ik (kan ik niet goed tegen hahaha) dus Deventer is definitief? Dacht het al begrepen te hebben vandaar mijn advies aan woman.Ja Hermie ik kan me je gevoel wel voorstellen want er wordt idd weinig op je gereageerd en dat is niet zielig maar zeker niet leuk.Hoop wel dat BB deze week een beetje op tijd alles doorgeeft want heb gemerkt dat altijd alles misgaat met Valys maar toen ik het online deed voor de vakantie van Caro en mij ging het wel goed. Hoop daar dus nu ook op alleen moet je dat langer van te voren doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 HoiIk heb net een mailtje gehad: er is wel apparatuur,maar geen garanties dat alles het doetdus advies is meenemen voor alle zekerheid.Houtje als jij komt neem je die gettoblaster meega je niet mail je mij ok? Dan neem ikmijn radiorecorder mee, dan is er altijd iets.De tijd is tussen 13 en 16 uur. Officieel begin om 13.30en als mensen na afloop nog wat willen afspreken kandat altijd natuurlijk. Ik stel voor dat BamBam toch de locatie door pb-t ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 wat gaat er nou precies gebeuren tijdens die ontmoeting??Hoe worden de tijd opgevuld, of is het alleen elkaar ontmoeten en een buikdansoptreden??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Nou dat gaat helemaal goed komen dan :)Ik heb al een repertoire, en zaterdag is ook al een buikdansdag met een workshop van 3.5 uur (!) en savonds een optreden met de groep en vrijdansen, dus mn heupen zitten dan lekker los De workshop krijgen we van deze buikdanser: Dus dat wordt wel pittig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Indien er belangstelling voor is kan ik wel handmassages geven. Laat maar even weten dan neem ik massagevloeistof mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Hallo. Aanvangstijd is vanaf 13.30 tot ongeveer 16.00 uur. Be on time:) Ben laat met deze gegevens, excuus daarvoor.Vraag Houtje of ze je wil pb-en vooor adres.. Dat lukt mij momenteel niet. Woman gaat dansen, voor de rest is er nog ruimte voor invulling. Jane(?) opperde verhaal over AA. Als er iemand is die dat wil doen, graag. Anders wil ik mijn verhaal wel met jullie delen. Laat maar horen, we komen er wel uit. Misschien zijn er nog andere ideeén. Het is ook fijn dat er genoeg tijd is om met iedereen te kletsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Ben ik nu echt onzichtbaar BamBam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Mijn ervaring is, dat er iedere keer aan het eind van zo'n meeting geroepen wordt dat we volgende keer"echt" wat gaan doen, maar in de praktijk ben ik altijd doodmoe van het praten met (zeg) 15 mensenwaarbij ik een bepaald beeld heb, en die er wel of niet totaal anders uitzien. Ik ben dolblij dat ik inmiddels al wat mensen ken.En als BB wat wil vertellen, dan is dat toch prima?Dan hebben we al een programma, toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Okee, ik krijg net door dat Jane en ik vanavond alle aangemelde mensen een pb gaan sturen (wij doendat even in overleg straks als Jane weer thuis is).Mag ik wel mijn pb box gaan reinigen!Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden