bolletje Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Jij ook al Rapi? Soms wil ik dat onding per ongeluk laten vallen. Moghu mensen. rapilos reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden (bewerkt) Je wordt ook wel gedwongen om elke keer een nieuwe phone te kopen anders werken je apps (sommige) niet meer. Ook weer zoiets. 10 uur geleden bewerkt door Mariposa
rapilos Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Klopt @Mariposa Een bepaalde app. die ik echt nodig had deed het niet op de oude ( 7 jaar) Daarom ook een nieuwe gekocht Maar lieve mensen, jullie zullen het niet geloven, maar...T.V. doet het weer ! 😍 Ging naar mijn account van de provider en daar stond dat de storing was opgelost Huh, was het een storing dan ?? T.V. aangezet, en ja hoor alles doet het weer gewoon. Pfff...opgelucht zeg ! Mariposa reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Oh, zit op het draadje van gisteren zie ik 🙈 enfin, ga een paar liter courgette soep maken, want heb er zoveel dat ik er bijna geen raad meer mee weet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden