renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 stroumfke Marjolijn
Marjolijn Geplaatst 26 minuten geleden Rapport Geplaatst 26 minuten geleden Goedemorgen medeforummers.. Gisteravond vroeg mijn mandje in gedoken. Was bepaald niet fit. En helaas nog niet. Nu al uren wakker. Straks vanwege een akelig incident gisteren politie bellen. Ook voor advies. Dat soort grappen helpt ook niet echt om goed te slapen. Spookt constant door mijn hoofd. Hopelijk kan ik zo nog wat doezelen. En later vandaag weer een stukje opruimen/ ontspullen etc. Leidt ook af. Ik merk nu ik niks meer verdoof dat dat best van invloed is op de pijn. Moet ik nog echt mee leren omgaan.En zeker rond de klok van 5 uur moet ik echt bewust iets anders doen wat mijn volle aandacht vraagt. Dat helpt zeker ook. Dus goed voorbereid zijn voor die vaak nog lastige tijd. Maar ik ga het leren. En vanavond mijn lievelingsrecept maken. Kan ik me nu al op verheugen. Iedereen een mooie dag vandaag!!!!
hub02 Geplaatst 18 minuten geleden Rapport Geplaatst 18 minuten geleden Dagpact met zwarte letters. Heb het maar weer eens, geheel gratis, goed gemaakt. Dagpact: renaldo61 stroumfke Marjolijn hub Marjolijn en MaryArt reageerden hierop 2
MaryArt Geplaatst 16 minuten geleden Rapport Geplaatst 16 minuten geleden Dagpact: renaldo61 stroumfke Marjolijn hub MaryArt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden