Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen Hier een pittige nacht achter de rug. En niet geslapen. Maar dat was te verwachten. Heb vannacht nog contact gehad met de huisartsenpost. Ook nu weer zeer fijn contact en advies. Ik moet om 8 uur de eigen huisarts bellen en dan verder overleggen wat wijsheid is voor de komende dagen. Vanochtend komt er ook nog even iemand anders langs. Dat is fijn. Dagpact: Marjolijn.
bumperjim Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Geplaatst 41 minuten geleden Wat een gedoe joh, beterschap!
bumperjim Geplaatst 39 minuten geleden Rapport Geplaatst 39 minuten geleden Ff geen hond in huis deze ochtend, die is mee wildkamperen (beschermengel). Heeeerlijk, ben ik ff een uurtje vrij nu. Mag er best af en toe niet zijn. En daarna weer wel 😁
Kaatjemama Geplaatst 12 minuten geleden Rapport Geplaatst 12 minuten geleden Goedemorgen allemaal ☀️☀️😃 @bumperjim ook wel is lekker toch onze hond is er een week wel en week niet ivm scheiding de hond gaat met de kinderen mee. De eerste 2 dagen is dat lekker daarna ga ik er al super missen.al mis ik nog steeds onze grote hond waarmee ik uren kon wandelen bordercollie kruising jeetje zeg @Marjolijnwat een gedoe zeg allemaal des te meer knap is het dat je het niet drinken volhoudt. Ben benieuwd wat de dokter zegt straks. ik ga zo naar therapie en vanmiddag boodschapjes doen en me moeder en zus komen. Naar de verbouwde tuin kijken erg trots dus das wel leuk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden