renaldo61 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik dacht dat veel tips van de diëtist onzin is. Maar sommige tips werken werkelijk. Ik ga een lijstje aanleggen van tips die werken, graag hulp hierbij. 1. Als je een maaltijd gegeten hebt, denk je vaak dat je nog steeds honger hebt. De truc is dan een tijd te wachten, het hongergevoel gaat dan wel over.
renaldo61 Geplaatst 19 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 19 uur geleden Nog meer simpele tips, zoals water drinken voor een maaltijd. Een lijstje maken zoals een diëtist ze zou maken. Of in mijn geval ook mij psychiater ze geeft.
renaldo61 Geplaatst 19 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 19 uur geleden (bewerkt) 1. Als je een maaltijd gegeten hebt, denk je vaak dat je nog steeds honger hebt. De truc is dan een tijd te wachten, het hongergevoel gaat dan wel over. 2. Als je zin hebt om te eten, maak dan een wandeling. 3. Voor je een maaltijd nuttigt, drink eerst een glas water. 17 uur geleden bewerkt door renaldo61
Bob Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Een glas water, limonade of een kop thee drinken in plaats van iets kekkers tussendoor eten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden