Roffa Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 16 minuten geleden zei Quinn: Ja kijk, als we allemaal precies deden wat we weten wat we moeten laten, schreef niemand hier meer. Gewoon niet drinken, zo heerlijk simpel. Ben wel nieuwsgierig naar je soort therapie. Wat helpt je om wel te slapen? Of wat houdt je slaap tegen? Ik krijg een therapie die gebouwd is rond het slaapprotocol. Dat is een hele lijst met gedrag-, voeding- en mindset adviezen, gecombineerd met wekelijkse voortgangsgesprekken. Mijn slaap wordt tegengehouden door een hoofd veel te vol met gedachten, die krijg ik niet stil.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ah, slaapprotocol, goede stap in elk geval. Eerlijk wezen tegen je psych, dat wil wel helpen ook.
Roffa Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 13 minuten geleden zei Quinn: Ah, slaapprotocol, goede stap in elk geval. Eerlijk wezen tegen je psych, dat wil wel helpen ook. Ja, dat snap ik. Maar dit is iets waar ik eerst zélf mee aan de slag wil. De stap naar openheid is nog te groot.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hmm, zelf en alleen oplossen? And how is that working for you?
Roffa Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 25 minuten geleden zei Quinn: Hmm, zelf en alleen oplossen? And how is that working for you? Dat gaat met vallen en opstaan. Vorige week heb ik 10 dagen droog gered, voor het eerst. De terugval duurde 'maar' 4 dagen, en dat is ook voor het eerst. Ik ben naar dit forum gekomen omdat ik een klankbord wil hebben, en dat is ook erg fijn en ik haal er steun uit. Ik vind het voor het eerst niet erg om bij het uitgaan een 0.0 te nemen, en we maken thuis steeds duidelijkere afspraken. We zijn bewust bezig om risicomomenten te mijden, en ik ben al een jaar van sterke drank af. Wijn is ook slecht, dat weet ik, maar sterke drank is voor mij een groter drama. Ik werk hard aan mijn slaapprobleem met een psycholoog, en elk succes daarmee is een wijnmoment minder. Al met al ben ik er nog niet, maar ik zie wel dat de lijn langzaam omhoog gaan. Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Geplaatst 41 minuten geleden Opgaande lijn, klinkt goed. Mooi man. Roffa reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden