lady jane Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Vanmorgen schreef je 2 vriendjes erbij op 2 januari, nu is de stand 1 vriendje? Moeilijke situatie dus, vooral voor je dochter. Maar moeder zijn valt soms ook echt niet mee he, sterkte morgen!
Marij Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 2 minuten geleden zei lady jane: Vanmorgen schreef je 2 vriendjes erbij op 2 januari, nu is de stand 1 vriendje? Moeilijke situatie dus, vooral voor je dochter. Maar moeder zijn valt soms ook echt niet mee he, sterkte morgen! Ja, ik mag toch hopen dat vriendje 2 uit beeld is dan. Vanmiddag heb ik op de deur van oudste dochter en vriendje geklopt voor wat fysieke back-up. Dat was gelukkig niet nodig, maar het feit dat ik aanklopte zegt al genoeg over de situatie denk ik. Ja, nu naar bed. lady jane reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Hier leren ze een hoop van (sprak hij uit ervaring)
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 7 uur geleden zei Mormel: Lap, je liet me even zoeken want ik dacht dat ik het me verbeeld had. Arrenslee pagina 5 laatste bericht. Echt heel fijn dat je een afspraak met de pedicure hebt want rondwandelen met pijn is gewoon klote en soms is er niet veel nodig om de pijn weg te halen. Inderdaad ik had een afbeelding van het internet gehaald om een voorbeeld te geven. Gewoonlijk heb ik zeker met sandalen geen probleem.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden