renaldo61 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 21 minuten geleden zei flavieke: ik ben bij de psychiater van buiten geweest en zij raad een korte opname voor van 1 week ik heb dan gebeld m mijn psychiater in het ziekenhuis en zij gaat mij op de wachtlijst zetten ik ben op.... Rust dan goed. Je bent nu ongeveer vijf jaar geleden voor het eerst in opname geweest? Hoeveel reeds?
flavieke Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: Rust dan goed. Je bent nu ongeveer vijf jaar geleden voor het eerst in opname geweest? Hoeveel reeds? ik weet niet meer hoeveel crisisopnames ik gehad heb ik weet alleen dat ik me na zon opname terug beter voel ik ga nu tot ik binnen kan veel rusten ik voel mij opgebrand ik heb al eens een burnout gehad en da voelt nu hetzelfde aan
flavieke Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden ik ben moe gedronken en moe gevochten ik ga ni graag in opname maar zoals nu kan ik ni verder ik ga een weekje binnen da is ni gemakkelijk maar ik moet vr ogen houden dat ik mij beter ga voelen mijn beste vriendin gaat vr mij louke zorgen
Bob Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Zie het maar als een weekje vakantie zonder je gewone zorgen en ontspan daar lekker.
flavieke Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden 20 minuten geleden zei Bob: Zie het maar als een weekje vakantie zonder je gewone zorgen en ontspan daar lekker. ik heb momenteel gn energie en gemoedsrust na zon weekje heb ik da terug
flavieke Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden ik heb begin jaren 20 de diagnose borderline gekregen sindsdien heb ik in mijn leven al vele opnames gehad ik ben het meeste content vd afdeling waar ik nu naartoe ga gaan ze kennen me daar en weten hoe ze mij moeten aanpakken sinds ik mijn katertje warreboel heb moeten laten inslapen en ik heb vernomen heb van mijn mama da ze uitgezaaide slokdarmkanker heeft loopt t de spuigaten uit volgens de dr voel ik veel verdriet en angsten maar ik voel ze ni zij zegt da ik alles verdring en het komt er uit in de vorm v drinken ik heb 2 doelen wat mijn opname betreft 1 couperen vh drinken en 2 tot rust komen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden