Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

HiTijden hier niet geschreven want ik was nogal rebels. Nu heb ik eind september tijdens gebruik mijn enkel gebroken. Niet een beetje maar echt finaal afgebroken als in zwaar letsel en operaties tot gevolg. De avond dat het gebeurde dacht ik valt wel mee, nachtje over slapen en morgen zien we verder. Uiteraard was dat niet zo en nu zit ik nog met de ellende. Ik kan niet normaal functioneren door mijn enkel en de vraag is of het überhaupt ooit weer kan. Hoe het gebeurt is? Geen idee, ik weet waar ik lag en daar heb ik een verhaal op gebaseerd voor de artsen maar ik heb werkelijk waar geen idee 

Meer mensen die zulke missers hebben gemaakt? 

Geplaatst
51 minuten geleden zei Annewiep1:

HiTijden hier niet geschreven want ik was nogal rebels. Nu heb ik eind september tijdens gebruik mijn enkel gebroken. Niet een beetje maar echt finaal afgebroken als in zwaar letsel en operaties tot gevolg. De avond dat het gebeurde dacht ik valt wel mee, nachtje over slapen en morgen zien we verder. Uiteraard was dat niet zo en nu zit ik nog met de ellende. Ik kan niet normaal functioneren door mijn enkel en de vraag is of het überhaupt ooit weer kan. Hoe het gebeurt is? Geen idee, ik weet waar ik lag en daar heb ik een verhaal op gebaseerd voor de artsen maar ik heb werkelijk waar geen idee 

Meer mensen die zulke missers hebben gemaakt? 

Ik ben wel verschillende keren gevallen. Maar ik was nooit zo ver weg dat ik niet meer weet hoe. Buiten bloedverlies gelukkig zonder andere wonden. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...