LoukePetouke Geplaatst 19 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 19 uur geleden ik heb deze avond gedronken het was 19 u en ik kon mij niet meer houden morgen opnieuw beginnen
renaldo61 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Weer van naam veranderd? Ik heb op een andere plaats op dit forum geplaatst dat ik craving of trek begrijp. Ik heb het wel niet meer bij alchohol dat hoofdstuk heb ik afgesloten. Maar wel bijvoorbeeld bij chocola of warme choco. Maar ik begrijp dat trek naar alchohol sterker is. Ik vermoed dat je geen alchohol meer in huis had? Dus dat zijn verschillende stappen die je zet. Je gaat dit niet graag horen. Maar mijn advies is als je wil van dat monster van alchohol af geraken, dan raad ik je een zeer lange opname aan. Een opname met minstens 3 tot 5 weken geen kans op verlof of een kans van ergens alchohol te kopen en te drinken. Als de rest is in mijn ogen puur tijd en energieverlies. MaryArt reageerde hierop 1
LoukePetouke Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: Weer van naam veranderd? Ik heb op een andere plaats op dit forum geplaatst dat ik craving of trek begrijp. Ik heb het wel niet meer bij alchohol dat hoofdstuk heb ik afgesloten. Maar wel bijvoorbeeld bij chocola of warme choco. Maar ik begrijp dat trek naar alchohol sterker is. Ik vermoed dat je geen alchohol meer in huis had? Dus dat zijn verschillende stappen die je zet. Je gaat dit niet graag horen. Maar mijn advies is als je wil van dat monster van alchohol af geraken, dan raad ik je een zeer lange opname aan. Een opname met minstens 3 tot 5 weken geen kans op verlof of een kans van ergens alchohol te kopen en te drinken. Als de rest is in mijn ogen puur tijd en energieverlies. ik heb gn opvang vr mijn poezeke en als ik maanden in opname ga dan wil ik niet meer nr huis ik snap je bezorgdheid maar een lange opname is echt ni goed vr mij ik heb dat in het verleden gedaan en toen wou ik ni meer weg
LoukePetouke Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden vandaag terug opnieuw beginnen deze vm is gevuld dus die gaat wel gaan
renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 6 minuten geleden zei LoukePetouke: ik heb gn opvang vr mijn poezeke en als ik maanden in opname ga dan wil ik niet meer nr huis ik snap je bezorgdheid maar een lange opname is echt ni goed vr mij ik heb dat in het verleden gedaan en toen wou ik ni meer weg Ik had ook geen opvang voor Femke. Ik wilde ook niet opname, ik wilde trouwens nooit in opname. Ik twijfel nu nog steeds of mij dat geholpen heeft. Maar ik was wel een tijd zonder alchohol
LoukePetouke Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden 1 minuut geleden zei renaldo61: Ik had ook geen opvang voor Femke. Ik wilde ook niet opname, ik wilde trouwens nooit in opname. Ik twijfel nu nog steeds of mij dat geholpen heeft. Maar ik was wel een tijd zonder alchohol 1 minuut geleden zei renaldo61: Ik had ook geen opvang voor Femke. Ik wilde ook niet opname, ik wilde trouwens nooit in opname. Ik twijfel nu nog steeds of mij dat geholpen heeft. Maar ik was wel een tijd zonder alchohol niet te bezorgd zijn over mij ik geraak hier wel uit ik heb in het verleden sinds ik beginnen drinken ben eens 6 maand nuchter geweest en eens 8 maand ik weet dat ik het kan als ik het echt wil
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 5 uur geleden zei LoukePetouke: niet te bezorgd zijn over mij ik geraak hier wel uit ik heb in het verleden sinds ik beginnen drinken ben eens 6 maand nuchter geweest en eens 8 maand ik weet dat ik het kan als ik het echt wil Nu zeg je eigenlijk dat je niet wil stoppen met alchohol drinken? Goed. Daar is niets verkeerd met een gelegenheidsdrinker.
flavieke Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 uur geleden zei renaldo61: Nu zeg je eigenlijk dat je niet wil stoppen met alchohol drinken? Goed. Daar is niets verkeerd met een gelegenheidsdrinker. jawel ik wil stoppen
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 23 minuten geleden zei flavieke: jawel ik wil stoppen Wie ben jij?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden