LoukePetouke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Mormel: Leuk voor jou en hou eraan vast. Kun je dat ritme ook volhouden als je drinkt? normaal drink ik in de voormiddag niet alhoewel het nu al een paar keer is voorgevallen dat ik in de voormiddag drink en dan ga ik niet nr het ontmoetingscentrum ik probeer elke dag nr het oc te gaan zodat ik toch wat sociaal contact heb en even weg ben van huis dan kan ik er tegen als ik terug thuis ben maar als ik drink dan zet ik mij in de zetel kijk ik nr tv en drink op mijn gemakske mijne wijn meer dan dat doe ik dan niet
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 24 minuten geleden zei LoukePetouke: normaal drink ik in de voormiddag niet alhoewel het nu al een paar keer is voorgevallen dat ik in de voormiddag drink en dan ga ik niet nr het ontmoetingscentrum ik probeer elke dag nr het oc te gaan zodat ik toch wat sociaal contact heb en even weg ben van huis dan kan ik er tegen als ik terug thuis ben maar als ik drink dan zet ik mij in de zetel kijk ik nr tv en drink op mijn gemakske mijne wijn meer dan dat doe ik dan niet Mijn arts geeft me nu het advies me niet in mijn zetel neer te zetten, tot ik de gewoonte doorbroken heb om dan telkens te eten. Dus nu minstens twee weken.
LoukePetouke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 4 minuten geleden zei renaldo61: Mijn arts geeft me nu het advies me niet in mijn zetel neer te zetten, tot ik de gewoonte doorbroken heb om dan telkens te eten. Dus nu minstens twee weken. als je niet in de zetel zit waar zit je dan in de keuken
renaldo61 Geplaatst 32 minuten geleden Rapport Geplaatst 32 minuten geleden 47 minuten geleden zei LoukePetouke: als je niet in de zetel zit waar zit je dan in de keuken Aan mijn computer of in de keuken, maar niet meer voor tv.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden