LoukePetouke Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden ik ben opgegroeid met een vader en een broer die dronken ik ben altijd tegen alcohol geweest tot ik 2 van mijn 4 poezen heb moeten wegdoen van mijn huisbaas toen mijn 2 poezen weg waren ben ik stilletjes beginnen drinken eerst een klein flesje wijn dan 2 kleine flesjes dan een grote fles in mijn donkerste periode dronk ik 2 grote flessen wijn per dag die zware periode viel ik thuis ook regelmatig soms zonder gevolg soms met gevolg een hersenschudding bv of een blauw oog ik heb verschillende korte opnames gehad als gevolg van het drinken toen mijn 2 poezen weg waren heb ik een aanval gekregen bij een vriendin haar thuis ik ben toen in het ziekenhuis terecht gekomen mijn psychiater zegt dat dit het gevolg was van opgekropt verdriet en woede het was toen kortsluiting in mijn hoofd ik ben verslaafd aan de roes het gevoel in het begin als je begint te drinken ik heb nu korte periodes dat ik niet drink bv 2 weken niet en dan weer een paar dagen wel drinken als ik geen dissociatie heb ga ik naar de AA en ik ben ambulant goed omringd qua begeleiding waarom zijn jullie beginnen te drinken
Sanity Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @LoukePetouke al je berichtjes staan nu heel erg verspreid en zijn zo heel moeilijk te volgen. Je kunt beter in de categorie "Wie is wie" een eigen persoonlijk draadje/onderwerp aanmaken. Dan kan je daar alles plaatsen en is het voor mensen overzichtelijk om erop te reageren.
renaldo61 Geplaatst 45 minuten geleden Rapport Geplaatst 45 minuten geleden @LoukePetouke Inderdaad je draadje gaat hier snel verdwijnen, een persoonlijk draadje maak je best bij wie is wie aan. Dat je die twee poezen moest wegdoen gaat een hartverscheurende keuze geweest zijn. Bedoel je met die aanval dat je een woedeaanval had? Waarom ik ben beginnen te drinken? Mijn eerste drankje bood mijn vader mij aan. Verder waren het aangeleerde gewoontes. Toen ik naar de middelbare school ging moest ik op woensdag steeds lang wachten op de bus. Dus we gingen naar het café. Later ging ik bij een wielerclub waar flink gedronken werd en zo verder. Op het laatst donk ik vanaf ik opstond tot ik omver viel. Gelukkig heb ik een psychiater die me verplichte te stoppen. Ze liet me geen andere keuze.
LoukePetouke Geplaatst 25 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 25 minuten geleden geen woede aanval mijn vriendin die dacht dat ik een beroerte had ik schokte over heel mijn lichaam en er kwam schuim uit mijn mond ik herinner mij niks meer van die aanval
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden