Hanneke Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 TV programma's. Vanavond VPRO: Ned 3 om 20.25. 24 uur met...Morgen waarschijnlijk EO ned 2 om 20.25u als ik dat goed heb. Over vrouwen en alcoholisme (AA-ers). Om even in de gaten te houden. (Uitgesproken)Hoop dat jullie dit op tijd lezen.Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Voor mij wel Hannekedus ik ga kijken,thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 24 uur met Jack Wouterse gezien. Was boeiend en herkenbaar hoe hij over verslaving praat en wat ik hier lees. Had wel vermoed dat hij goed kon eten en drinken. Coke wist ik niet. Vind het knap dat hij er zo eerlijk in is op TV. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Jammer, heb de 24 uur van... dus gemist omdat ik het nu pas lees.En vanavond naar mijn meeting, dus ga ook vanavond missen... Misschien op uitzending gemist ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 24 uur met Jack Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Goed draadje dit, ik heb Jack Wouters ook gemist !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 1 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Het programma van dinsdagavond van de EO is verschoven , waarschijnlijk naar volgende week. Dit komt door de toestand in Egypte waar de hele uitzending aan gewijd was. 20.25 uHanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Ja ik zat ook voor niets te wachtenleuke dansfilm gezienEgypte was me even te veelvolgende week nog maar eens proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Hanneke bedankt voor dit draadje.Jaap bedankt dat je de uitzending erop hebt gezet.Ik ben blij dat ik het gezien heb.Als het hier niet stond, had ik t niet gezien, dan ontsnapt zoiets weer bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden