Basia Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Dit keer ben ik het echt zat, het ging een tijdje goed tot morgen avond. Ik was moe gestrest en emotioneel en naar paar weken van rust heb ik veer te veel gedronken.Nu heb ik een kater en ik ben boos op mijn zelf. Ik wil niet minderen ik wil niet matig drinken ik wil nooit meer drinken. Het is me gelukt stoppen met roken, Nu rook ik al een jaar niet meer. Ik wil het zelfde met mijn glaasje wijn. Ik wil hier elke dag schrijven dat ik niet drink omdat het zalfde gif is als de sigaretten. Kunnen jullie me steunen en een hoop geven dat ik goed bezig ben en dat ik geen schuld gevoel moet hebben voor alles wat tot nu toe is gebeurt. Ik wil een nieuwe leven zonder mijn glaasje wijn. Zonder kater, ik wl het nooit meer voelen. Ik ben zo bang dat ik over paar dagen veer zin zal hebben in een glaasje wijn en mijn kater van vandaag al veer vergeten zal hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loontje Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Hoi BasiaAls je nou weer trek gaat krijgen probeer dan dit gevoel wat je nu hebt weer op te roepen (misschien dmv dit bericht wat je zelf heb geschreven te blijven lezen!Ik hou me ook vast aan de laatste vreselijkste kater (koninginnedag) en hoe rot ik me toen voelde en dat wil ik mezelf niet meer aandoen.....Voorlopig zit ik nog wel even safe maar er komt weer een dag dat ik dat gevoel weer wegwuif.....maar ja good luck voor jou iig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 En dat gaat beslist gebeuren basia, dus wees daar op voorbereiden bedenk wat je dan gaat doen.Ik ben ook na zo'n drinkgelag gestopt en omdat ik ook die dag het forum ontdekte is het blijvend gelukt tot nu toe.Maar daarvoor heb ik hetzelfde zooo vaak gezegd: nooit meer! En toch he.Mij helpt het ook nu nog, elke dag even hier zijn en als ik geen trek heb, kan ik anderenweer helpen, er is altijd wel iets met iemand aan de hand. En dat helpt mij ook weer.Ik kan dat je aanbevelen, want van alleen goede voornemens word je niet beter,Coco had als onderschrift: inzicht zonder handelen, brengt geen verandering!!Voor mij een hele belangrijke les geweest, en ik hoop dat jij er ook wat aan hebt om zo de discipline op te brengen hier ook echt te komen en dat vol te houden, in goede en slechte tijden! Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 6 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Ik wil jullie echt bedanken voor jullie steun, ik zal hier vaak komen en ik ga echt alles doen om echt niet meer te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 9 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Ik heb een hele leuke weekend gehad, geen wijn gedronken, wel veel frisdrank en lekker gegeten, ben ik ook sporten geweest en veel gefietst.Zaterdag avond ben ik met mijn vriend met de auto naar het strand geweest en ik was de Bob. Ik heb mijn glas wijn nog niet gemist, maar ik weekt dat ik zal nog als het iets gespannen word wel last van krijgen, maar ik probeer sterk te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 hartstikke goed joh!zet um op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RTaylor Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Succes Basia, ben ook net gestopt. We moeten laten zien dat we het kunnen, het leven kan er enkel mooier door worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 10 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Ik wil graag jullie bedanken voor jullie steun.Al veer een hele dag zonder mijn vriend - Wijn. Het was wel iets moeilijker dan in het weekend, rond 16:00 wordt ik altijd gespannen. Het is de tijdstip voor dat mijn ex man 16 jaar lang thuis van zijn werk kwam . Het blijft een moeilijke moment nog na twee jaar dat wij uit elkaar zijn. Ik plaats een glaasje nemen ben ik gaan wandelen met mijn hond. Daarna naar de winkel en eten klaar maken met een glas frisdrank er bij. er was geen extra stres het ging dus makkelijk. Vandaag straks ga ik sporten, verder een afspraak s'middag bij mijn psycholoog. Ik mis wijn niet zo erg als ik dacht, nog niet, ben bang als een grote spanning zal komen zal ik weer een glaasje nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 12 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Nu 6 dagen zonder kater, ik voel me zo goed, ik ben erg blij dat ik deze beslissing heb genomen en ik heb ook geen zin om te drinken.Liever gaan lekker wandelen of Tv kijken. Frisdrank is veel lekkerder met lekker eten bij, Vandaag ga ik veer sporten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden