Summer Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Debby dronk tijdens zwangerschap: http://dewandeling.kro.nl/seiz...6-12-2011/default.aspx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 dank je voor het plaatsen Summer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 18 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 heel herkenbaar...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
platypus Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Ik heb er een stuk van gezien vandaag... vreselijk wat een moeilijk leven voor moeder en kind. Dat schuldgevoel lijkt me haast ondraaglijk. Hieraan kun je wel zien dat alcoholisme echt een ernstige ziekte is die ernstige afwijkingen kan opleveren. Dus het alleen in termen van schuld trekken klopt ook gewoon niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 het verhaal greep mijn erg aan heb ook gedronken tijdens de laatste zwangerschap vooral de eerste drie maanden ..daarna wat minder gelukkig en was ook vreselijk bang toen hij geboren werd was hij ook klein en fijn hij heeft gelukkig geen fas maar is wel heel erg druk en een kind met gebruiksaanwijzing of het door de drank komt?????? ik weet het niet denk wel dat het ermee te maken heeft en voel me daar ook wel schuldig over....ook dat ik nog 7 jaar heb door gedronken van zijn leven en ook daarmee een hoop verpest hebt maar ik hoop dat ik nog een hoop goed kan maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 geloof niet dat ze op respect zit te wachten maar als mede alci kan je wel begrip denk ik opbrengen ik wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Ik ben er erg van onder de indruk. Juist het naar buiten brengen kan een ander wellicht weerhouden van dit destructieve gedrag. Deze vrouw en wellicht velen met haar moeten dit een leven lang met zich meedragen. Dat op zich is al vreselijk. En het laat zien wat een vreselijke gevolgen drinken kan hebben. Mijn bescheiden mening is dat het wel moedig is dit naar buiten te brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Ik heb net gekeken. Dubbel gevoel.... Ik heb zelf niet gedronken tijdens mijn zwangerschappen. Maar kan wel begrijpen waarom en hoe iemand dat dan wel zou doen. Zelfde geldt voor gealcoholiseerde ruzies tss ouders in bijzijn van kids. Goed te praten niet, nee. Maar oordelen ook niet. En idd heel moedig van deze dame. Moet er wel nog bij zeggen dat ik niet zo hou van het onderliggende (eo??) toontje van ik heb het licht gezien.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 je kan maar beter het licht gezien hebben..dan aan de drank blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 je heb gelijk hoor maar kan er wel begrip voor opbrengen ben zelf ook niet helemaal gestopt..gelukkig wel een stuk geminderd de eerste 10 weken wist ik niet dat ik zwanger was..maar wel veel gedronken ik geloof niet dat het stoppen zo makkelijk is als je zwanger bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden