Summer Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Ik heb een kerstpakket gekregen, ontzettend leuk, allemaal lekkere dingen in, maar ook wijn. Tja, wat moest ik met die wijn doen, weggeven(maar dan krijg ik vragen, waarom geef je die weg..), zelf opdrinken is geen optie, dus maar weggegooid! Zonde, want ik kon er iemand blij mee maken, maar ik denk nu aan mezelf:heart:, want die fles langer in mijn huis is geen optie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Summer, blij te lezen dat je deed wat juist was/voelde. Bij mij is jaren terug juist zo'n kerstfles de aanleiding geweest en de start voor een jarenlange terugval. Ik zou willen dat ik toen jouw kracht van nu had gehad. In een klap de 7 maanden waar ik toen zo trots op was, weg. Nu zie ik het als voorwerk, dat niet weg is, maar toch. Blij voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 waarom schenk je je produkten die je niet wilt aan een voedselbank. Weggooien kunnen ze daar ook nog altijd doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Ik heb mijn fles wijn al per ongeluk opgedronken. Ik dacht ook , hij kan maar weg zijn. Slap hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Bij mij staat ie al een week in de kast. Met een kettinkje met een hartje eraan. Sjongejonge. Geef hem wel aan mijn zus met oud en nieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ik kreeg een brief van vrijwilligers werk dat ik een fles wijn kan ophalen brief verscheurd en krantenbak mee gevuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden