Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ik moet cold turkey stoppen lorazepam 5 mg wegens toxische reactie , nam het sporadisch in 2 x in de maand 5 mg en wou er gans vanaf en via arts schema gehad om middags 1,25 mg en s’avonds 3,75 mg maar door die hoge dosis op een week tijd ik nu die toxische reactie en ben nu zo beroerd , is er iets da me kan helpen ter ondersteuning omdat door te komen 

mvg 

bewerkt door Ingridje
Geplaatst

Beste Ingrid,

Hartelijk bedankt voor je bericht. Je schrijft dat je een schema hebt gehad om te stoppen met de lorazepam, maar begrijp ik het goed dat je het daarvoor af en toe gebruikte, 2 keer per maand? Dat je dit niet dagelijks in nam? Als dit het geval is, ben ik benieuwd waarom er dan een afbouwschema is gemaakt. Je gebruikte het dan niet dagelijks.

Vriendelijke groet,

de moderator

Geplaatst

Hoi ik moest dat schema volgen om die lorazepam nooit meer in te nemen en nu heb ik dit , zo ziek van toxische bijwerkingen en ontwenning denk ik toch ook .. ben wel op 

Geplaatst
Zojuist zei Ingridje:

Hoi ik moest dat schema volgen om die lorazepam nooit meer in te nemen en nu heb ik dit , zo ziek van toxische bijwerkingen en ontwenning denk ik toch ook .. ben wel op 

Nee nam dat nooit elke dag , max 2 x in de maand 

Geplaatst

Beste Ingrid,

Het lijkt erop dat er een afbouwschema is gemaakt, vanuit de gedachte dat je dagelijks de lorazepam gebruikte. 

Het is belangrijk om contact op te nemen met de arts en dit te bespreken. Je gebruikte dit maar 2 keer per maand.

Vriendelijke groet,

de moderator

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...