Ingridje Geplaatst 27 april Rapport Geplaatst 27 april (bewerkt) Ik moet cold turkey stoppen lorazepam 5 mg wegens toxische reactie , nam het sporadisch in 2 x in de maand 5 mg en wou er gans vanaf en via arts schema gehad om middags 1,25 mg en s’avonds 3,75 mg maar door die hoge dosis op een week tijd ik nu die toxische reactie en ben nu zo beroerd , is er iets da me kan helpen ter ondersteuning omdat door te komen mvg 27 april bewerkt door Ingridje
moderator Geplaatst 28 april Rapport Geplaatst 28 april Beste Ingrid, Hartelijk bedankt voor je bericht. Je schrijft dat je een schema hebt gehad om te stoppen met de lorazepam, maar begrijp ik het goed dat je het daarvoor af en toe gebruikte, 2 keer per maand? Dat je dit niet dagelijks in nam? Als dit het geval is, ben ik benieuwd waarom er dan een afbouwschema is gemaakt. Je gebruikte het dan niet dagelijks. Vriendelijke groet, de moderator
Ingridje Geplaatst 28 april Auteur Rapport Geplaatst 28 april Hoi ik moest dat schema volgen om die lorazepam nooit meer in te nemen en nu heb ik dit , zo ziek van toxische bijwerkingen en ontwenning denk ik toch ook .. ben wel op
Ingridje Geplaatst 28 april Auteur Rapport Geplaatst 28 april Zojuist zei Ingridje: Hoi ik moest dat schema volgen om die lorazepam nooit meer in te nemen en nu heb ik dit , zo ziek van toxische bijwerkingen en ontwenning denk ik toch ook .. ben wel op Nee nam dat nooit elke dag , max 2 x in de maand
moderator Geplaatst 28 april Rapport Geplaatst 28 april Beste Ingrid, Het lijkt erop dat er een afbouwschema is gemaakt, vanuit de gedachte dat je dagelijks de lorazepam gebruikte. Het is belangrijk om contact op te nemen met de arts en dit te bespreken. Je gebruikte dit maar 2 keer per maand. Vriendelijke groet, de moderator
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden