Alberto Geplaatst 28 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Originally posted by: DuneHallo Alberto,Welkom in ons midden...goed dat je deze stap hebt gezet.Het forum is werkelijk een enorme stap in het proces naar genezing...de weg die je zal gaan bewandelen is intensief, interessant, en soms loodzwaar..maar met zijn allen kunnen wij het aan..je bent niet alleen!Heel veel succes, en kom maar lekker vaak schrijven, zeker als je het moeilijk krijgt, het helpt!echt!LiefsDunequote> Dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alberto Geplaatst 28 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2013 Huttula, je hebt gelijk. Het maakt niet uit wanneer ik ophou. Dan maar vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 succes Alberto!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Welkom alberto. Ga voor de vrijheid. Dit forum is op je pad gekomen. Ik ben zo dankbaar dat de obsessie om te drinken van me afgenomen is. Ik kan weer leven. Dat gun ik jou ook zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden