Nick321 Geplaatst 13 april Rapport Geplaatst 13 april Hallo ik ben Nick, Ik ben 5 jaar alcolist geweest en rookte ook wiet erbij. Ik heb gefaald bij me bloed en urine onderzoek en ben nu half jaar gestopt met blowen en drinken een maand. Graag zou ik wat tips willen krijgen hoe ik door het onderzoek kom. Ik heb wel al de cursus gedaan dat was prima. Ook zou ik graag van iemand de brochure tegen vergoeding van iemand willen overnemen. Dankjewel alvast.
Maia Geplaatst 16 april Rapport Geplaatst 16 april Is nuchter zijn en blijven voor nu niet de beste tip die je kunt krijgen? Of wat verwacht precies?
Kraan Geplaatst 19 april Rapport Geplaatst 19 april Op 13-4-2025 om 16:49 zei Nick321: Graag zou ik wat tips willen krijgen hoe ik door het onderzoek kom. Drink je nog? Als het gaat om het bloedonderzoek is een tijdje NIET drinken of fors verminderen wat je als eerste moet doen. Zal ook wel voor wiet gelden. Volgens mij test CBR op CRT. Kijk daar maar eens op via google Maia reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden