Kevin1994 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Hallo mijn naam is Kevin. (Aangemaakte geen echte naam) Ik ben niet zo'n hele goede verteller of prater, maar ik probeer het zo goed mogelijk uit te leggen. Ik ben sinds zaterdag 29/03/2025 cold turkey gestopt met alcohol drinken na een aantal jaar veel alcohol te hebben gedronken .. meestal wel 4a5 dagen per dag de andere 2a3 dagen was ik altijd of aan het bijkomen of voelde ik mij ziek. (+/- 8a 10 halve liters desparados per dag) Nu heb ik dus al 3 nachten echt vreselijke nachtmerries en meestal heb ik dan maar 10 minuten geslapen terwijl het als uren voelde en dat ik wakker schrik, waarvan ik dan op dat moment niet weet of het nou echt was of niet. En dan even wel een minuutje nodig heb om het realiseren. En ik heb dan al bijna niet kunnen slapen. Op dan steeds die momenten van dat ik wakker schrik. Of opeens uit het niets op mijn tanden bijt. Hoe lang gaat dit duren en zijn hier mensen die er ook last van hebben of gehad. Is dit een delirium tremens? Of hoort dit erbij. Ik heb ook wel gewoon de standaard afkickverschijnselen. Maar dit voelt echt eng en zo echt en lijkt het wel alsof ik niet slaap. Ik hoop dat ik wat meer informatie erover krijg te lezen. Groetjes, Kevin %s om %s bewerkt door Kevin1994
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 16 uur geleden zei Kevin1994: Hallo mijn naam is Kevin. (Aangemaakte geen echte naam) Ik ben niet zo'n hele goede verteller of prater, maar ik probeer het zo goed mogelijk uit te leggen. Ik ben sinds zaterdag 29/03/2025 cold turkey gestopt met alcohol drinken na een aantal jaar veel alcohol te hebben gedronken .. meestal wel 4a5 dagen per dag de andere 2a3 dagen was ik altijd of aan het bijkomen of voelde ik mij ziek. (+/- 8a 10 halve liters desparados per dag) Nu heb ik dus al 3 nachten echt vreselijke nachtmerries en meestal heb ik dan maar 10 minuten geslapen terwijl het als uren voelde en dat ik wakker schrik, waarvan ik dan op dat moment niet weet of het nou echt was of niet. En dan even wel een minuutje nodig heb om het realiseren. En ik heb dan al bijna niet kunnen slapen. Op dan steeds die momenten van dat ik wakker schrik. Of opeens uit het niets op mijn tanden bijt. Hoe lang gaat dit duren en zijn hier mensen die er ook last van hebben of gehad. Is dit een delirium tremens? Of hoort dit erbij. Ik heb ook wel gewoon de standaard afkickverschijnselen. Maar dit voelt echt eng en zo echt en lijkt het wel alsof ik niet slaap. Ik hoop dat ik wat meer informatie erover krijg te lezen. Groetjes, Kevin Als je zoveel problemen hebt is het toch best om een huisarts te contacteren. Die afkickverschijnselen variëren van de ene persoon tegenover de andere. Ik zweette achteraf zeer lang.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden