Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ik ben echt blij dat ik  gestopt bent door dit boek! Het besef dat verslaving niet deterministisch is maar een keuze kan zijn, is zo krachtig. Het geeft je weer controle over je eigen leven. Zou absoluut anderen aanraden dit boek ook te lezen - soms is het juist dat een inzicht en juiste kennis dat het verschil maakt. 

In begin gaat het moeilijk en het is niet in een keer magisch en weg, maar zodra je het begrijpt wat het boek zegt en bedoeld, dan heb je zoveel andere keuzes. 

bewerkt door cici200
  • cici200 changed the title to Eindelijk gestopt met roken
Geplaatst (bewerkt)

Dank Karin! Lief dat je een reactie stuurt 

Dat was mij duidelijk 🙂 Toch bedankt! 

Ik was vooral benieuwd waar cici200 het boek vandaan heeft. Heb je dit vanuit therapie gekregen? Of waar heb je dit gevonden? 
Ik wilde ook meer te weten komen over de schrijver van het boek maar kan geen enkele info vinden op Google. Ik wilde weten of deze briljante schrijver nog meer boeken heeft geschreven, maar kan niks vinden over hem…..

bewerkt door Rodha
Geplaatst

En vooral lief dat je de moeite neemt om anderen te helpen ondanks dat je zelf ook veel hebt meegemaakt las ik via een ander verhaal/discussie/topic (Dat wou ik even tussendoor gezegd hebben ook al ken ik je niet verder)

gr Rodha!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...