Basia Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Ik ben echt alleen en heb niemand om over te pratten. Het ging erg goed afgelopen twee manden. Maar mijn frustratie ging veer groter worden. Ik zit in een lastig situatie waar op dat moment geen echt oplossing is. Ik deed echt mijn best om niet dronken te worden en het lukte me degelijk goed. Gisteren heb ik helaas flink gedronken - bijna twee flessen wijn, ik voel me zeer slecht nu ! Ik ben misselijk en ik ben moe, en ik kan alleen op bed liggen. Ik wil graag hier komen en veer refusal gaan slikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Je intentie is in ieder geval goed, Basia. Drink maar veel water vandaag en probeer iets van zout binnen te krijgen, tomatensap, bouillon. Je zult je vandaag nog wel rot voelen maar morgen voel je je vast een stuk beter. Ik had ook al een stukje voor je geschreven bij je andere stukje, ook hier bij thema's. Succes vandaag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 17 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Heel erg bedankt Emmaroos, ik wil hier beginnen vanaf vandaag laten zien dat ik echt nu een tijd ga niks drinken, ik heb echt genoeg van mijn zelf ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Goed van je!!! Als je zin hebt, kom je dan naar de dagdraad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 17 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Ja ! Zeker een mooie datum en ik hoop dat 17 zal me veel geluk brengen. Ik zal naar de dagdraad komen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Basia van harte welkom. Ik hoop dat je nu meer geluk hebt en sterk bent. En je hoeft het alleen maar aan jezelf te laten zien hoor. Zie je bij de dagdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden