Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Lonster1: Heel triest inderdaad. Ik vraag me ook af wie al die pakken voor hem heeft gehaald. Maar dat is misschien hypocriet want ik heb dat zelf ook gedaan voor mijn moeder, jarenlang. En oordelen over een ander is altijd makkelijk. Inderdaad beter om deze foto nu maar weg te halen @Roberto. Ik neem aan dat jouw buurman hier geen weet van heeft, dat deze op een openbaar forum is geplaatst. Mijn appartement heeft er nooit zo erg uitgezien. Maar wel eens dat ik niet meer recht kon en er veel lege flesjes lagen die ik omvergeduwd had door proberen weer recht te geraken.
Wendy75 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Op 1-2-2025 om 14:10 zei ikkanhet: Hoi @Yvonne ik heb een wervelverzakking en een kleine uitzaaiing in de bijnieren. Bedankt voor het lekkere bakkie En komende week beginnen weer een paar bestralingen. Sterkte!
Roberto Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 20 uur geleden zei Rosee: Wat heftig @Roberto. Ik dacht eigenlijk altijd dat iemand verplicht wordt opgenomen als hij een gevaar voor zichzelf is, is dat niet zo? Dat zou je in het geval van je buurman wel denken. Dat is volgens de regels wel mogelijk. In de praktijk is dat afhankelijk va de politie en de dienstdoende arts. Een vorige keer is de politie weer weggegaan na door zijn raam gekeken te hebben. Hij heeft dan zijn tuindeur op de knip. Gisteren heeft de politie gewoon zijn voordeur ingeramd, die zit nooit op slot, was voor hun een makkie. De arts gisteren wilde geen ambulance bellen zonder zijn toestemming, zelfbeschikkingsrecht. Terwijl het ambulance personeel hem twee keer eerder onder dwang meegenomen heeft. Zelf kan ik niets. Als ik bel willen ze de heer zelf spreken. Als die niets wil komen ze niet. Kan alleen via de politie > doktersdienst > ambulance. Heeft allemaal geen zin meer, omdat hij na een week weer thuiskomt in dezelfde rotzooi. Een aantal buren en ik hebben meerdere keren alles opgeruimd en schoongemaakt. Na een maand is het dan weer een puinhoop. Dat gaan we niet nog een keer doen.
Roberto Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 11 uur geleden zei Lonster1: Heel triest inderdaad. Ik vraag me ook af wie al die pakken voor hem heeft gehaald. Maar dat is misschien hypocriet want ik heb dat zelf ook gedaan voor mijn moeder, jarenlang. En oordelen over een ander is altijd makkelijk. Inderdaad beter om deze foto nu maar weg te halen @Roberto. Ik neem aan dat jouw buurman hier geen weet van heeft, dat deze op een openbaar forum is geplaatst. @Lonster1, deels heb ik die pakken zelf voor hem gehaald. Daar ben ik nu een tijdje mee gestopt. Als ik het niet deed stapte hij op de fiets om zelf te halen, met grote kans om te vallen. Hij heeft spierdystrofie door slecht eten, kan amper op zijn benen staan, weegt hooguit 50 kilo. Of hij krijgt een insult / delier, daar heb ik ook geen belang bij. Dat hij onder het bloed, vanwege bloedverdunners, voor mijn deur staat, omdat hij gevallen is en niet mee weet wat er gebeurd is. Hij valt om de haverklap. Sinds ik geen wijn voor hem haal heeft hij zijn buurman gevraagd om met de auto boodschappen te doen. Die had niet door dat het alleen om pakken wijn ging. Doet hij ook niet meer. Daarna is hij nog een paar keer met een taxi naar de buurtsuper geweest. Ik denk dat hij nu een week zonder wijn zit. ps foto heb ik weggehaald. %s om %s bewerkt door Roberto
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 2 uur geleden zei Roberto: ps foto heb ik weggehaald.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden