fofies Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Goedenmorgen allen, Als 55jarige vrowelijke adhd,r leef ik zeer intens. Nooit staan mijn gedachten stil. Altijd bezig zijn en daardoor aan het einde van de middag doodmoe .....en dan was het tijd om aan wijn te gaan. Door mijn aktieve leven heb ik ook roofbouw op mijn lijf gepleegd en heb sinds jaren veel pijn door slijtage aan verschillende gewrichten. De alco bracht dan even verlichting. Nu ben ik 2 weken zonder alco. Ik was doodsbang voor de gevolgen van het stoppen maarhet valt mee enorm mee. Op het moment ben ik nog meer dan voorheen een duizendingendoekje....ben met een paar dingen te gelijk bezig waardoor ik soms duizelig ben van het rennen. Ik laat het over mijn komen. Ben zo trots op 2 weken droog staan. Het is voor mij als adhd,r geen optie om 2 glaasjes te drinken met een alles of niksmentaliteit. Adieu drank en suk6 voor forumleden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Fofies, 2 weken droog :present: wie weet dat het niet drinken je uiteindelijk toch meer rust al geven ondanks je ADHD ga gewoon zo verder zou ik zeggen met niet drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Ha die Fofies 2 weken is een mooie start en gewrichten lopen echt soepeler zonder alcohol al die gif-afvalstoffen die de boel ontregelen zijn er niet meer lekker goed masseren en gewoon blijven gebruiken die dingen en ik denk dat je adhd ookanders rust kan vinden maar daar heb ik geen persoonlijke ervaring mee:present: google maar eens op fakirmat en mindfulness en kijk wat je aanspreekt; meestal is dat de ingang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 8 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Hoi janet, bedankt voor het noemen van de spijkermat, na googlen ben ik enorm enthousiast , is zeker iets voor mij. Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 join the club Fofies!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden