Happy1972 Geplaatst 30 december 2024 Rapport Share Geplaatst 30 december 2024 Goedemorgen allemaal, Zijn jullie er klaar voor? Oud en Nieuw? Ik ben er klaar voor hoor. De kerstdagen zijn goed verlopen. Helemaal geen zucht gehad naar alcohol, heb wel gewerkt. Mijn eerste kerst zonder alcohol. Op 19 januari ben ik 1 jaar van de alcohol af. Hoe depressief ik toen was, zo positief ben ik nu. Een wereld van verschil. Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie het moeilijk gehad of ging het goed? Ik wens iedereen een goed uiteinde en een geweldig, gezond en alcoholvrij 2025. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happy1972 Geplaatst 30 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2024 Ik wil ook nog even kwijt dat ik ook antabus en naproxen gebruik. Ik vraag me af hoelang je dat mag slikken. Ene kant wil ik daar wel mee stoppen en aan de andere kant vind ik dat ook erg spannend. Iemand ervaring mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 30 december 2024 Rapport Share Geplaatst 30 december 2024 Ik heb geen ervaring met de combinatie. Antabuse blijven sommige mensen gebruiken. Ik doe het zonder, ook zonder pijnstillers, sorry. Wel goed dat je bijna een jaar alcoholvrij bent. Bravo. Happy1972 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 30 december 2024 Rapport Share Geplaatst 30 december 2024 Ik ben denk ik na een maand of 8 gestopt met de antabus. Je weet het zelf denk ik wel als je er klaar voor bent. Ik heb er nog wel lang voor gezorgd dat ik het bij me had. 1 xtje nog genomen toen ik in de avond een feestje van m'n werk had. Maar dat was eigenlijk ook niet nodig. Happy1972 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happy1972 Geplaatst 31 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2024 Ik vind het idee nog wel prettig om niet over alcohol na hoef te denken. Het kan gewoon niet. En ik heb er geen bijwerkingen meer van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happy1972 Geplaatst 31 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2024 Ik slik trouwens Naltrexon. Geen naproxen. Was een foutje van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden