Spring naar bijdragen

Voorstellen

port62

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben 62 en ik ben jaren geleden al eens op adb geweest waar ik veel mensenkennis heb leren kennen plus tips helaas sinds ik in de ziektewet zit drink ik meer en soms smorgens.  Ik  ben vanaf mijn 17 aan alles verslaafd geweest en 7x opnames gehad. Verslavingsgevoelig, geen remming en probeer hier mensen te leren kennen hoe jullie omgaan met het stoppen met alcohol of andere middelen.  Durf niet in een keer te stoppen, ben bang voor insults/delirium (heb als 7 jarige mijn oom meegemaakt die een delirium had)

Lang verhaal, heb hierin zelfs geen remming;)

bewerkt door port62
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Afbouwen denk ik maar het liefst helemaal gelijk stoppen maar bang voor insult. Ik mag eigenlijk helemaal geen drank omdat ik 30 jaar geleden 2 zware operaties gehad aan pancreas. 2e operatie was een whiple operatie waarbij de kop is verwijderd en nu diabetes heb.. Ben jij allang hier? 

bewerkt door port62
Woord verkeerd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom, je bent mijn leeftijd, ik ben pas 63 geworden. Vele opnames de laatste jaren gehad. Zeer lang verslaafd. Ik heb gelukkig kunnen ophouden en had nooit last van ernstige ontwenningsverschijnselen, zelfs bijna helemaal geen gehad, wel zweten. Ik ben tot het besef gekomen dat ik helemaal niet matig kan drinken.

5 minuten geleden zei port62:

Hoi,

Afbouwen denk ik maar het liefst helemaal gelijk stoppen maar bang voor insult. Ik mag eigenlijk helemaal geen drank omdat ik 30 jaar geleden 2 zware operaties gehad aan pancreas. 2e operatie was een whiple operatie waarbij de kop is verwijderd en nu diabetes heb.. Ben jij allang hier? 

Dokters kunnen je medicatie geven om snel te stoppen, ik dronk zeer zwaar de ene dag en andere dag niets meer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...