Claudius Geplaatst 7 december Rapport Share Geplaatst 7 december Is Antabuse wel of niet nog te verkrijgen in België? Zo nee dan hoef ik ook niet te vragen aan mijn psychiater en vragen of er misschien ander toveroplossingen zijn voor mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december Rapport Share Geplaatst 7 december (bewerkt) toveroplossingen bestaan niet Claudius. De verantwoording nemen om dat eerste blik niet te nemen, of juist de eerste antabus/refusal wèl. Het komt ergens op hetzelfde neer. Beide kosten zelfdiscipline. 7 december bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johancornelis Geplaatst 7 december Rapport Share Geplaatst 7 december Decembermaand, feestmaand elke dag trek, maar ik slik elke dag onder toezicht disulfiram, dus drinken is geen optie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johancornelis Geplaatst 7 december Rapport Share Geplaatst 7 december Mijn hobby is mandala's tekenen en kleuren met muziek erbij, geeft afleiding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 december Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 22 uur geleden zei lady jane: toveroplossingen bestaan niet Claudius. De verantwoording nemen om dat eerste blik niet te nemen Dat doe ik nu, ik wil het alleen graag weten of er toch geen andere stok achter de deur mogelijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden Mijn psychiater heeft me verteld dat toveroplossingen proberen voor mij niet nodig is. Aangezien ik al meer als 4 maanden geen alchohol meer aangeraakt heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden @Claudius, toveroplossingen bestaan niet. Antabus kan een stok achter de deur zijn. Voor sommige mensen helpt dat, voor anderen niet. En dan wordt je doodziek als je toch drink. Alternatief kan zijn Nalmefeen. Dat neemt de trek weg en als je toch iets drinkt wordt je niet ziek. Beter is gewoon de 0-lijn aanhouden, dat is je al eerder gelukt. Nu alweer vier maanden. Goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) 24 minuten geleden zei Roberto: Alternatief kan zijn Nalmefeen. Dat heb ik ook geprobeerd onder de merknaam Selincro. Ik denk dat ik dit in 2021 geprobeerd heb. Ik had toen een andere psychiater. Dat mag ik zeker niet meer nemen, ik hoorde toen dingen die er niet waren. Ik hoorde Femke op een andere plaats en ze lag vlak naast mij. Uit de bijsluiter " Soms (komt voor bij minder dan 1 op de 100 personen) - Dingen zien, horen of voelen die er niet zijn - Zich los van zichzelf voelen" 5 uur geleden bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden