Yvette1 Geplaatst 13 september Rapport Share Geplaatst 13 september Ik ben Yvette en de naaste van mijn verslaafde vriend, als in iemand die heel veel voor mij betekent en die ik absoluut niet kwijt wil... Dit kan alleen nog als hij alles op alles zet voor zichzelf. Niet per sé op het gebied van alcohol, maar ook op het gebied van algehele gezondheid en hulp om zijn levertumor klein te krijgen. Ik ben vooral benieuwd wat het gedrag is van iemand die verslaafd is en hoe naasten ermee omgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 september Rapport Share Geplaatst 13 september zie bij Vraag het de hulpverlener en helemaal onderin de speciale plaats voor naasten van..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvette1 Geplaatst 13 september Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 45 minuten geleden zei lady jane: zie bij Vraag het de hulpverlener en helemaal onderin de speciale plaats voor naasten van..... Ah, ok, dankjewel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden