Einzelganger Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Nu heb ik al een aantal keer refusal genomen. Het is me niet voorgeschreven maar mijn vriendin wel. aangezien ik vrij nieuwsgierig ben heb ik gekeken wat de reactie met refusal en alcohol bij mij zou doen. Nou heb ik de laatste keer getest 6 uur na inname van de refusal maar ik heb geen nare effecten en mijn hartslag blijft hetzelfde als voor inname van beide. Het enige dat ik van de refusal krijg is huiduitslag. Is er iemand die dit ook heeft en wat dan als ik echt een rem zou willen zetten op alcoholgebruik. Moet dat dan vanuit wilskracht of zijn er andere opties? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Ik hoorde vorige week op een meeting van een overlijden door de combinatie refusal/alcohol. Experimenteren lijkt me onverstandig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Einzelganger Geplaatst 7 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 het is ook heel onverstandig. dat besef ik me. Ik heb het ook "voorzichtig" getest. slokje nemen en 10 min wachten. na 10 min weer en toen er niks gebeurde zonder druk te maken. zelfs geen rood hoofd, geen hartkloppingen geen benauwdheid..... helemaal niks Deze rare dingen heb ik vaker. Vorig jaar moest ik plat gespoten worden voor ambulancevervoer en er kwam 3 keer de normale dosis ketamine bij kijken. Vanaf dat punt weet ik niks meer maar ik gaf nog wel antwoord ed. Niet normale antwoorden maar nog wel genoeg om te weten dat ik onbewust nog aanwezig was.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Einzelganger Geplaatst 8 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Ik denk dat ik deze grenzen zoek omdat ik geen waarde hecht aan de sociale waarden die de meeste mensen stellen en ik word ook helemaal gek van hoe moeilijk de meeste mee kunnen komen met mijn gedachtengang. Onder invloed voel ik me meer omlaag getrokken waardoor ik daarop kan anticiperen. Klinkt heel arrogant maar zo bedoel ik het niet. Het is alleen dat ik het meest klik met mensen op het moment is dat ik onder invloed ben omdat ik dan steken laat vallen en punten mis die ik anders nooit missen zou. Mensen vinden me zelfs menselijker en aardiger als ik onder invloed ben(niet dat ze dat dan doorhebben). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maura Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 hoi Einzelganger , Ik gebruik zelf antabus , heb daar een keer doorheen gedronken en ben zo ziek als een hond geweest , misschien is dat iets ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Hallo Einzelganger ik lees dat je de refusal van je vriendin uitprobeert en vraag me af; heb/erken jijzelf wel een drankprobleem? Wil je ermee stoppen of klopt mijn gevoel dat je iets anders aan het doen bent? Als ik je zo lees, denk ik niet meteen aan arrogantie maar wel wat aan narcisme; ik hoop dat ik je daar niet mee beledig en realiseer me dat ik dat virtueel helemaal niet zomaar kan zeggen. maar je lijkt me wel iemand die bezig is dingen uit te zoeken en wie weet kun je er wat mee. je nick zegt natuurlijk ook iets meer dan wanneer je een roepnaam uitkiest. Ik dronk zelf ook meer in mijn eigen gezelschap dan met sociale contacten en voel me ook best vaak nog steeds een einzelganger. Toen ik hiet kwam lezen en schrijven was mijn doel te stoppen met drinken me wel duidelijk; hoe is dat voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Einzelganger Geplaatst 21 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Beste Jane4, Ik heb een drankprobleem. Ik drink overmatig en heb het ook nodig als een soort sociale link met andere mensen. Doordat ik iets minder snel denk onder zware(voor een halve fles vodka merk je nog niks aan me) invloed en mensen zich ook minder bedreigd vOelen door iemand die gedronken heeft is er ook een positieve kant. Met alcohol op hoef ik ook niet gelijk elke strijd te winnen maar mogen ze zeggen wat ze willen en laat ik ze. Het is een nare eigenschap maar als mensen me proberen te overtreffen dan zEt ik ze zo hard mogelijk op hun plek dus ik denk ook dat ik arrOgant ben. Ik drink echter nooit als ik alleen thuis ben of op vakantie maar daar is dan ook niemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden