Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 juli 2024


Aanbevolen berichten

Lieve sterke mooie eigenwijze en uitgebreide @fleurtje Jammer dat er niemand was om op jou te reageren. Wel goed dat je het geuit hebt. Ik ken jou niet heel goed. Deels denk ik. Die muis moet wel uit het huis!!!! Zo bang voor die beesten al bedoelde je dit denkbeeldig? Of echt knagende verschrikkelijk.

Ik ga lekker mijn bed in zo .

Mijn kittens zijn vandaag 5 weken oud en 2 eten er al zelfstandig. Blij mee. Trusten en voldaan.

Nog wat muziek en dan slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed je te lezen @fleurtje was jij ook truus? Of had ik dat verkeerd gelezen gisteren of eergisteren? Of afgelopen week?

@Smaragdiegoed dat je jouw grens hebt aangegeven. Ik heb zelf het contact met iemand verbroken en alle contact-geblokkeerd met diegene sinds het begin van mijn intake bij vnn in februari.

Diegene wist van mijn probleem en diegene meende dat ik bij vnn was voor gedragsverandering en om minder in de knoop te zitten met mijzelf en vroeg doodleuk wanneer we weer een biertje gingen doen.... 

Toen ben ik woest op diegene geworden en heel duidelijk gemaakt dat dit niet in mijn leven past... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank @Freekie

Dit is echt een hele lieve vriend die ik al heel lang ken. Hij weet van mijn probleem en alles eigenlijk.

Super lief karakter, hard werkende man en goede vader. Alleen als hij drinkt of gedronken heeft(wat ik zelf herken) dan is het een hele andere man/vriend. Heb de hele dag een naar gevoel erover gehad. Was ook ongepast wat hij vroeg en hoe hij deed. Nuchter zou hij dat nooit doen. En ik snap dat hij in een hele nare situatie zit. Herken dat ook en dan luister ik maar...Ja wat moet je anders. Liefst handel ik ook nog maar dat is aan de ander. Ik wilde appen dat ik het vervelend vond op het einde hoe hij deed/wat hij vroeg. Maar toen kreeg ik vanmiddag een app met excuses en verontschuldiging. Maar inderdaad of dat nog in mijn leven past weet ik even niet meer. Laat het even bezinken. Dank dat je hier op inging!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...