Spring naar bijdragen

Alles eruit…


Fleurrie

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

Daar ben ik weer. Ik kom delen dat het nu ‘out of the open’ is. Ik heb het mijn partner opgebiecht, mijn moeder en een paar vriendinnen. Veel verdriet, maar wat een opluchting. Ik ben klaar om het probleem te gaan aanpakken en alles op te gaan lossen. Alle persoonlijke, emotionele steun en hulp ga ik wel ondervinden. Volgende week een afspraak bij de huisarts e.d. Ik heb alle vertrouwen dat het goedkomt.

Nu rest mij de vraag hoe anderen hun eventuele schulden hebben opgelost? Ik ben nog zoekende naar hulp voor het financiële stuk. 
 

Lieve groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn gezondere manieren om van je schulden af te komen dan jezelf te prostitueren... 

In elke gemeente kun je terecht bij de schuldhulpverlening. Je kunt al beginnen met een vrijblijvend advies gesprek en dan kunnen ze je aangeven welke mogelijkheden er in jouw situatie zijn. Wat er kan is afhankelijk van jouw situatie, de hoogte van je schulden, hoogte van inkomen / vaste lasten, het soort schulden etc. Niemand kan jou hier zonder deze informatie een goed advies in geven. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...