bumperjim Geplaatst 12 juni Rapport Share Geplaatst 12 juni Gefeliciteerd @Quinn ! Een zorg minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juni Rapport Share Geplaatst 12 juni 1 uur geleden zei bumperjim: Gefeliciteerd @Quinn ! Een zorg minder Of twee Fonny en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 juni Rapport Share Geplaatst 13 juni Gefeliciteerd @Quinn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juni Rapport Share Geplaatst 13 juni 16 uur geleden zei Roberto: Goedemorgen allemaal. Sinds k gestopt ben ga ik veel later naar bed. En wordt daardoor ook veel later waker, pas tegen tien uur. Dat ritme moet ik nog aanpassen, ik kom nu te laat op afspraken 's morgens. ย Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juni Rapport Share Geplaatst 13 juni Zojuist zei Mai: ย Bij mij andersom ย Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juni Rapport Share Geplaatst 13 juni Alles is bij mij andersomย ย Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 juni Rapport Share Geplaatst 13 juni Hebben ย jullie allemaal een television? ย Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden