Spring naar bijdragen

colt turkey gestopt met tema en diazepam


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal, ik ben nu 1,5 jaar gestopt met alcohol en merkte dat ik toch ook met de tabletten wilde stoppen. ik slikte 20 mg ‘s avonds voor slapen en soms paar uur later weer aangezien het steeds minder werkte. Eerder ook even 1 maand plots gestopt wat goed ging enkeld toch weer begonnen.

Nu 7 dagen gestopt en 3 dagen terug gebeurde er iets naars.. Ik zat op de bank ( 15:30) en voelde mij plots niet lekker.. warme flush naar hoofd, licht draaierig, ik probeerde mijn man te bellen maar ik kon niet meer de nummers zien dus kon niet bellen. ik probeerde op te staan om mijn dochter te vragen te bellen maar ik kon niet meer op benen staan en lopen ( voelde alsof je dronken bent en alle muren bewegen) toen merkte ik dat ik voor mij. gevoel met dubbele tong sprak en toen begon ik toch best eng te vinden. Daarna kreeg ik tintelende vingers en lippen en voelde gezicht ook dood aan zeg maar. ik vroeg mijn dochter mijn man voor mij in te toetsen maar toen voelde ik alsof ik weg ging vallen. het leek als of het licht wat je gewoon ziet met de seconde kleiner werd en ik uiteindelijk nog maar een mini rondje had waar door ik er nog was. Ik dacht toen echt dat ik een beroerte ofzo had omdat mijn handen ook wit werden en alles gevoelloos en doordat ik dacht dat het het einde was zei ik dat zij 112 moest bellen..

Doordat dit nog steeds zo was toen de ambulance hier was en het gevoel in mijn rechterarm en gezicht ook nog niet terug was wilde hun toch een scan maken.

in het kort was alles gelukkig goed!! en mocht ik weer naar huis. wat er was wisten ze niet maar aangezien mijn moeder meerdere beroertes had gehad was dat mijn angst.

nu paar dagen rustig aan het doen thuis maar ik merk dat ik nog steeds mild draaierig en duizelig ben en gewoon niet mezelf. Het lijkt alsof ik vertraagt erachteraan kom ( achter mijzelf) daarnaast veel hoofdpijn en stijve nek. 

nu dacht ik gister nadat ik hier wat aan het lezen was dat het misschien zou kunnen komen doordat ik plots gestopt met medicatie ben?? zou dat kunnen?? nu dus 8 nachten niets geslikt dus wat raden jullie mij aan? ik lees over afbouwschemas maar dan lees ik toch ook dat mensen bij elke fase slechte periodes hebben en denken jullie niet dat ik nu al over de ergste helft heen ben?? en als laatste is wat ik heb gehad gewoon een paniekaanval geweest doordat ik gestopt ben? 

hoop dat het iemand misschien bekend voorkomt? en dank alvast voor het meelezen ! groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...