bolletje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Blondie ik denk dat bijna iedereen in eerste instantie een beetje gaat doemdenken hoor. Dat is normaal. Maar gelukkig kan je hem vanmiddag al weer halen. En je zal zien dat, als hij naar je (lacht) hij er weer stralend uit ziet.Maar heel goed dat je jezelf hebt toegesproken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ik leer Bol, ik leer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Goedemorgen,Ik heb mijn bericht verders verwijderd,want dit is een fijn draadje zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Tortilla,Dit pact is er ook om de triggers op te schrijven, te herkennen en aan te geven hoe je ermee omgaat...Maar kan me wel iets voorstellen bij wat je bedoelt...Zat er zoiezo aan te denken om vanmiddag een soort update te maken hier op het pact-draadje, wat betreft dagen droog en/of overwinningen in de afgelopen weken om het toch wat overzichtelijker te maken...Is dat een idee ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Hier loopt ie niet zo lekker.Ik kan moeilijk weer in mijn kracht komen.Heb veel tijd voor mezelf nodig, dus daarom ben ik hier niet erg veel meer.Ik wil wel iedereen veel suc6 wensen. Wat gáát ie goed zeg, bij de meesten hier! Echt super.Houden zo lieverds en blijf een voorbeeld voor anderen (zoals ik)Doedoei.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ach Cathy,Jij die altijd zo 'n steun bent voor anderen hebt het nu moeilijk.Neem de tijd die je nodig hebt en hou vol, in gedachten ben ik bij je.Sterkte en liefs,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Dank je Harry.Ga goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 T Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 quote: Originally posted by: blondie6173Tortilla, Dit pact is er ook om de triggers op te schrijven, te herkennen en aan te geven hoe je ermee omgaat... Maar kan me wel iets voorstellen bij wat je bedoelt... Zat er zoiezo aan te denken om vanmiddag een soort update te maken hier op het pact-draadje, wat betreft dagen droog en/of overwinningen in de afgelopen weken om het toch wat overzichtelijker te maken... Is dat een idee ? Ja, natuurlijk, ik had alleen ff het idee dat het meer een DD-draadje werd.Weet niet waarom, maar dacht benoem het gewoon even, verders zoals ikal schreef niet om iemand aan te vallen ofzo...Vind het juist fijn hier te lezen wat de triggers zijn, dat is toch waar het om gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Nee hoor, niet onduidelijk.Jij gaat hartstikke goed, hè, petje af hoor.Dat ging om Borretje, hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Hi Alf,Of op DD, er zijn denk ik wel meer mensen met apneu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 T Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Alles wat triggert hoort hier thuis lieverds... Zowel het bericht van Alf, als het bericht van Bor, alook de triggers bij mij...Uiteindelijke doel : Alcohol de Baas !!!En daar hoort het herkennen van de triggers ook bij...Maar begrijp wel wat je bedoelt hoor Tortilla...Als ik enig energie nog op kan brengen ga ik vandaag nog in kaart brengen waar iedereen staat !!!En dat betreft zowel stoppen alsook minderen !!!Zo, en nu even overdenken wat ik kwijt wil over mn pup en de resultaten bij de dierenarts:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Nee hoor, borretje, dat vond ik zeker niet!Maar ik had ergens het idee opgevangen dat dit meer een draadjezou worden waar iedereen zou vermelden op welke dag 't ie stonden de triggers enzo meer voor de DD omdat daar ook mensenklaagden dat ze er daar ook graag over lezen.Maar dat was dus gewoon een verkeerde interpretatie van mijen maakt mij ook helemaal niet uit.Ik vind dit het fijn draadje en vind zelf ook dat de triggershier erbij horen, dus het is mij helemaal prima.Was eigenlijk ook meer een vraag,spui er wel vaker eens iets uit.Niet persoonlijk opvatten hooren blondie je hebt gelijk,zelfs de apneu hoort er eigenlijk gewoon bij.Dus Alf laat je bericht maar gewoon staan, hoor!Zal ik anders mijn bericht gewoon verwijderen?Want ben intussen van mening veranderd,moet ook kunnen toch?Alles weer oké zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Welnee Tort, laat maar gewoon staan hoor dat berichtje van je...Vind het wel mooi om te zien dat er overdenkingen zijn over de verschillende draadjes en hun nut...Doet ook weer nadenken en overdenken waarom we hier toch allemaal zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 mmm... te laat dus !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 N Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Alles kan hier he Bor !!! Ook nu je onduidelijkheid over wat Tort bedoelt...En ja Alf, dit is een draadje voor de vorderingen van de stoppers en de minderaars, maar dat wil niet zeggen dat ik jouw bijdrage niet waardeer...Leer van elkaar !!! En daarbij hebben we ook jullie ouwe stoppers of minderaars bij nodig...Dus blijf alsjeblieft schrijven alhier Alf/Bolletje/Jane/Dhendro/PP en wie ik nog allemaal meer vergeten ben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 O Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Zie D&D, Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Voel me een fractie beter.Kapper en een geurtje kopen, en toch maar wat klussen aanpakken....het werkt wel; gewoon bezig blijven.Straks werken en hopen dat dat een beetje leuk is.Ik ben erg over de twee wolven aan het nadenken.(schaduwkanten?)Probeer de goede te voeden.... hum, elk stapje is er een!doeidoei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Dag lieve mede-pacters,Ik ga het kort houden en wel omdat ik me erg ziek voel.Ik had onlangs een nierbekkenontsteking waarvoor ik een kuur kreeg. De pijn en koorts verdwenen maar ik werd overdreven moe (niet te vergelijken met de vermoeidheid die ik al jaren heb) en vanmorgen was ik na 5 minuten alweer totaal opgebrand met veel pijn in rug, buik en hoofd.Manlief is met urine naar huisarts geweest en die is mij vanmiddag op komen zoeken.Het bleek dat er nog steeds een ontsteking zit. Nu krijg ik een nieuwe kuur en morgen wordt mijn bloed nogmaals uitgebreid onderzocht.Ik ben behoorlijk van "mijne melk" zoals de vlamingen dat zo plastisch kunnen zeggen. Ik ben ziek en enigzins wanhopig. Ik huil veel.Een voordeel: ik heb GEEN gramlins.Zogauw ik me wat beter voel kom ik weer terug om mee te lezen/schrijven.Veel liefs en courage, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Lieve Geert. Ik hoop echt dat je gauw beter wordt. Had Ya een tijdje geleden daar ook geen last van? Rust maar lekker uit lieverd, het lichaam moet herstellen en dat kost een hele hoop energie. We zien je vanzelf wel weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ja, te laat, hè, af en toe kan ik nog rap zijn . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Lieve allemaal!Ben er even en ga ook weer weg.Het was niet mijn dag vandaag.Ben al wakker vanaf 3 uur vannacht.Dus doodmoe nu.Nu even koken en mijn bed in.Morgen ga ik proberen alles bij te lezen.Voor iedereen een dikke knuffel.XXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden