zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor mijn escapades. Geen fouten gemaakt tot dusver. Volgens mijn partner ben ik gek verklaard.hoe moet ik dit oplossen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Dees, je heb vandaag al diverse malen gevraagd hoe je dingen op moet lossen. Ik denk dat het eerste vereiste is dat je probeerd die verdraaide alcohol te laten staan. Dat is de enigste manier om dadelijk op een goeie manier om te gaan met je problemen. Desnoods iedere dag een Antabus. Als je echt wilt, moet het toch op een gegeven moment lukken?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Bol je hebt weer gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Lieverd zou je niet eens volgende week kunnen vragen aan diegene die jou die tabletten voorgeschreven heeft, om de dosis te verhogen?Desnoods vraag je of je Refusal mag proberen. Misschien slaat die beter bij jou aan, want het is voor mij nog een groot raadsel dat jij kunt drinken als je Antabus slikt. Echt, daar kan ik met mijn beetje verstand niet bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Sorry Bol. toch is het zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Pfftt twee draadjes bij houden is moeilijk. Dees ik geloof jou wel hoor. Nee houd me ten goede. Maar dat het bij jou zo weinig werkt, daar kan ik met m'n verstand niet bij. Tuurlijk geloof ik je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Sorry maar zo is t.Max 3 dagen. heb ik ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Lieve Dees PB Laat je koppie nu niet hangen hoor !!! En inderdaad doe wat Bol zegt, stop met die alcohol, kiep het weg zodat je met een helder hoofd de problemen het hoofd kunt bieden !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Dag allemaal!Kom allen even zeggen dat ik een hele fijne dag heb gehad met mn dochter.Verder heb ik nog niet teruggelezen.Dat doe ik morgen.Dit gevoel wil ik even vasthouden.Morgen is morgen.Nieuwe kansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Blomdie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Desi Gaat het al wat beter met je meis ? Heb je het advies van Bol en mij op deze draad ter harte genomen is de alcohol door de gootsteen ???Kom op, je kunt , geloof mij maar op mijn woord... Wil de sterke vrouw weer terugzien die je toonde bij het begeleiden van je zus !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Wouw Blondie nu raak je me:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 De rotzooi is al enkele uren weg. Zorgt P. wel voor.Het gaat goed nu met me( tenminste?!?!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik denk dat ik beter kan gaan slapen. Niemand tot last en morgen weer fit opnieuw beginnen.Niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik zit aan de thee.Zie dat anderen het moeilijk hebben.Diep-diep zuchten, en het gewoon niet doen... laat staan die rommel!Ik vind het beslsit ook niet leuk, maar ik wil er doorheen!Sterkte allemaal!Dit was toch dag 4 al? Ben nu de tel al kwijt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Trusten allemaal.Bor, is het gelukt?Kunnen we morgen weer afspreken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Feel like sh@#t, en heb niet gedronken. Hoe zou dit gevoel zijn, moest ik wel hebben gedronken, vaarg ik me af ??Het pact wordt sterker, dat voel ik. Het is aan ons om dit te doen lukken.Bestaat er een pact voor partners ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Goedemorgen mede pacters!Vandaag staat de wekker op half 12. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Will ik denk dat de partners dan naar een andere site moeten zoeken. Die bestaat er wel hoor.Madelieverdje. Goed zo meis. Houd vol hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Eigenlijk gaat het tot nu toe best goed!Ben lekker bezig geweest vanmorgen.Het is wel een beetje stil op dit draadje, op Bolletje na dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Madelief,Ik ben er ook weer, net boodschappen gedaan.Ik heb het gevoel dat vandaag een makkie wordt (te heet nl.) maar morgenavond.......jee, dat zal me wat worden. Maar goed, ik ga m'n best doen.Hoe staat het bij jou en hoe gaat het met het trillen van je handen??Ik sta wel ingelogd vandaag maar ben regelmatig even naar een koele kamer zonder pc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Cathy dag 5, Will dag 15 Geertje; dag 4 ? wel lekker dat je een koele plek in huis hebt.Madelief, terug naar 1 fles? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Even melden, het gaat goed zo.Ex is al anderhalf jaar van de A af; net een gesprekje gehad.Over de gevoelens die een andere plek krijgen.Ik weet gewoon dat ik even iets door moet... door vermoeidheid etc heen.Tot dus ver gaat ie. Ik ben benieuwd wat ik verder ga tegenkomen.O ja, ben wel iets verdrietiger... maar... is okee.Ik moet dat maar onder ogen komen. Als het verdriet is: so be it!Kop dr veur vandaag ook weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Cathy,Verdriet, ik ken het. Weet even niets zinnigs te zeggen, kan je alleen even een knuffel geven.Liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden