Spring naar bijdragen

Speelfilms


Aanbevolen berichten

Ik ken Goedele natuurlijk vooral met haar tv optredens met Urbanus . Nee ik was nooit verliefd op haar. Waarom zou ik? Ik heb haar nooit gesproken. Nooit op msn gehad. Ik zou wel verliefd kunnen worden op haar meerderjarige dochters, ze zijn een evenbeeld van hun moeder. Al wel wat minder mooi. Goedele komt er nog steeds best goed voor. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ging ik naar kijken in mijn geboorte dorp in een kleine turnzaal. Waar ik ook naar school ging. Het was toen alleen maar jongens in de lagere school. Belgie. Ik weet niet meer of het overal een geslacht was. Toen ik de school verliet was het kort daarna gemengd. Mijn middelbare school was officieel gemengd. Hey was een technische school. Er was uiteindelijk een meisje, een dochter van een leeraar. Een meisje op meer dan vierhonderd leerlingen met zeer grote borsten, die in mijn klas zat. Niet te vertellen dat ze veel aandacht had. Ze is later in de politiek gegaan zoals haar vader en ze was schepenen. Ze is ook getrouwd met een mede leerling van de school die niet in haar klas zat. Meer weet ik er niet mer van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...