Claudius Geplaatst 26 april Rapport Share Geplaatst 26 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 26 april Rapport Share Geplaatst 26 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 april Rapport Share Geplaatst 27 april @Roberto De filmen die me herinner zijn op denk ik. Of ik weet de tittel niet meer. https://www.google.com/search?q=daens+film+trailer&client=safari&sca_esv=04df3a7c5916b84e&sca_upv=1&rls=en&biw=1280&bih=592&tbm=vid&sxsrf=ACQVn0-uEUwssSw6tcaJnsmyx6TEVBlJpw%3A1714205258491&ei=SrIsZufWHdijkdUP3eGSqAI&oq=daens+film&gs_lp=Eg1nd3Mtd2l6LXZpZGVvIgpkYWVucyBmaWxtKgIIAjIEECMYJzIFEAAYgAQyBRAAGIAEMgUQABiABDIFEAAYgAQyBRAAGIAEMgUQABiABDIFEAAYgAQyBRAAGIAEMgUQABiABEiZHlAAWABwAHgAkAEAmAEwoAEwqgEBMbgBAcgBAJgCAaACNpgDAIgGAZIHATGgB5AG&sclient=gws-wiz-video#fpstate=ive&vld=cid:cb7e966b,vid:c4ht_cLdWVg,st:0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 27 april Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 27 april Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 april Rapport Share Geplaatst 27 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 april Rapport Share Geplaatst 27 april Een film dat ik tijdens mijn schooltijd ging bekijken . We mochten eenmaal per jaar naar een film. De filmstudio bestaat ondertussen niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 april Rapport Share Geplaatst 27 april 1 minuut geleden zei Roberto: Oei die ken ik zeker niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 april Rapport Share Geplaatst 27 april (bewerkt) https://www.imdb.com/video/vi70820889/?playlistId=tt0015864&ref_=tt_pr_ov_viCharlie Chaplin op zijn best https://youtu.be/Srnlg2b7y7M 27 april bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 april Rapport Share Geplaatst 27 april 2 minuten geleden zei Roberto: Mooie film. Dat is uit mijn jonge jaren. Het was enigzins verboden om er naar te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 27 april Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 9 minuten geleden zei Claudius: Mooie film. Dat is uit mijn jonge jaren. Het was enigzins verboden om er naar te kijken Ja @Claudius, Goedele heeft haar best gedaan om die Vlaamse mentaliteit te veranderen. Was jij vroeger ook verliefd op haar? < Goedele Liekens > Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 april Rapport Share Geplaatst 27 april Ik ken Goedele natuurlijk vooral met haar tv optredens met Urbanus . Nee ik was nooit verliefd op haar. Waarom zou ik? Ik heb haar nooit gesproken. Nooit op msn gehad. Ik zou wel verliefd kunnen worden op haar meerderjarige dochters, ze zijn een evenbeeld van hun moeder. Al wel wat minder mooi. Goedele komt er nog steeds best goed voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 april Rapport Share Geplaatst 28 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 april Rapport Share Geplaatst 28 april https://youtu.be/k0-dUM_A-Cg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 april Rapport Share Geplaatst 28 april Daar ging ik naar kijken in mijn geboorte dorp in een kleine turnzaal. Waar ik ook naar school ging. Het was toen alleen maar jongens in de lagere school. Belgie. Ik weet niet meer of het overal een geslacht was. Toen ik de school verliet was het kort daarna gemengd. Mijn middelbare school was officieel gemengd. Hey was een technische school. Er was uiteindelijk een meisje, een dochter van een leeraar. Een meisje op meer dan vierhonderd leerlingen met zeer grote borsten, die in mijn klas zat. Niet te vertellen dat ze veel aandacht had. Ze is later in de politiek gegaan zoals haar vader en ze was schepenen. Ze is ook getrouwd met een mede leerling van de school die niet in haar klas zat. Meer weet ik er niet mer van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 29 april Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april (bewerkt) Schitterende film over een moeder / zoon relatie. 29 april bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 mei Rapport Share Geplaatst 5 mei (bewerkt) Pracht film, voor iedereen een aanrader . De film noemt The Gradute 5 mei bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 mei Rapport Share Geplaatst 5 mei (bewerkt) O sorry dit staat helemaal verkeerd 5 mei bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 mei Rapport Share Geplaatst 5 mei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden