Crica Geplaatst 5 april Rapport Share Geplaatst 5 april (bewerkt) Na vele pogingen met stoppen verval ik toch weer in de valkuil van alcohol. Dit komt omdat ik heel veel stress heb en onverwerkt verdriet. Hiervoor ben ik in behandeling geweest maar helaas werkte dit niet afdoende. Nu wil ik weer een poging wagen en graag heb ik jullie advies. Hoe zijn jullie gestopt hebben jullie afgebouwd of in een keer? En hoe stel je een datum om in een keer te stoppen of afbouwen? Ik hoop hier steun te vinden alvast bedankt voor het meedenken 6 april bewerkt door Crica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 5 april Rapport Share Geplaatst 5 april 3 uur geleden zei Crica: Na vele pogingen met stoppen verval ik toch weer in de valkuil van alcohol. Dit komt omdat ik heel veel stress heb en onverwerkt verdriet. Hiervoor ben ik in behandeling geweest maar helaas werkte dit niet afdoende. Nu wil ik weer een poging wagen en graag heb ik jullie advies. Hoe zijn jullie gestopt hebben jullie afgebouwd of in een keer? En hoe stel je een datum om in een keer te stoppen of afbouwen? Ik hoop hier steun te vinden alvast bedankt voor het meedenken Welkom Simons je zou even je bericht moeten copy past naar de draad wie is wie, daar stelt iedereen zich voor en krijg je reacties , dit draadje niet en dat zou zonde zijn voor je vragen en je verhaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 24 april Rapport Share Geplaatst 24 april (bewerkt) Hoi @Crica en @Jac, Ik lees dit nu pas. Het komt wel vaker voor dat mensen berichtjes plaatsen onder Werking forum. De @moderator kan dit eenvoudig verplaatsen naar Wie is wie. Dan komen er inderdaad meer reacties. 24 april bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 april Rapport Share Geplaatst 24 april Welkom! Er is maar 1 datum om te stoppen en dat is vandaag Als je ervan overtuigd bent dan is het zinloos door te drinken tot een latere datum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden