Spring naar bijdragen

Stoppen met alcohol

Crica

Aanbevolen berichten

Na vele pogingen met stoppen verval ik toch weer in de valkuil van alcohol. Dit komt omdat ik heel veel stress heb en onverwerkt verdriet. Hiervoor ben ik in behandeling geweest maar helaas werkte dit niet afdoende. Nu wil ik weer een poging wagen en graag heb ik jullie advies. Hoe zijn jullie gestopt hebben jullie afgebouwd of in een keer? En hoe stel je een datum om  in een keer te stoppen of afbouwen? Ik hoop hier steun te vinden 

alvast bedankt voor het meedenken 

bewerkt door Crica
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Crica:

Na vele pogingen met stoppen verval ik toch weer in de valkuil van alcohol. Dit komt omdat ik heel veel stress heb en onverwerkt verdriet. Hiervoor ben ik in behandeling geweest maar helaas werkte dit niet afdoende. Nu wil ik weer een poging wagen en graag heb ik jullie advies. Hoe zijn jullie gestopt hebben jullie afgebouwd of in een keer? En hoe stel je een datum om  in een keer te stoppen of afbouwen? Ik hoop hier steun te vinden 

alvast bedankt voor het meedenken 

Welkom Simons je zou even je bericht moeten copy past naar de draad wie is wie, daar stelt iedereen zich voor en krijg je reacties , dit draadje niet en dat zou zonde zijn voor je vragen en je verhaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...