Spring naar bijdragen

I need some support


fennatje1994

Aanbevolen berichten

Vorig jaar kreeg ik paniek aanvallen en toen heeft de dokter me aan xanax gezet 2 mg per dag alleen het voelde niet goed en toen heeft ze me na 2 weken heel snel afgebouwd binnen 3 weken, toen kreeg ik vreselijke afkicksverschijnselen, ze geloofden noet dat het van de benzos kwamen en toen hebben ze me aan 7 verschillende medicaties gezet, een anti eleptica, ssri valium en nu ben ik er 3.5 maand vanaf maar ik voel me vreselijk. Alleen mijn zenuwem bewegen, intense scherpe pijn in mijn hoofd, kan nauwlijks lopen omdat het voelt dat mijn zenuwstelsel niet op zijn plek zit wat ook echt zo is als ik iets aanraak voel ik het zenuwstelsel bewegen. Naar de dok wil ik niet meer want die schuift het oo angst.. niks van deze klavhten had ik ervoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Op 22-1-2024 om 11:52 zei fennatje1994:

Thanks!! Waarom gaat dit maanden zo door zonder verbetering xD

Hoi F,

dat komt omdat de gevolgen van (een te snelle) Benzodiazepine ontwenning jaren kan duren, helaas. Ik zou Benzodiazepine Induced Neurological Dysfunction (B.I.N.D.) eens opzoeken (Engels) en de Ashton Manual.

Je naam o.a. 2 milligram Alprozalam (XANAX), want ongeveer 20 keer zo sterk is als Diazepam (VALIUM) (~40 milligram) Het is onduidelijk in je verhaal hoe lang je Benzodiazepines hebt gebruikt, maar het klinkt alsof je ze A ) te snel hebben laten ontwennen en B ) volgestopt hebben met andere troep.

Veel sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Naf83:

Hoi F,

dat komt omdat de gevolgen van (een te snelle) Benzodiazepine ontwenning jaren kan duren, helaas. Ik zou Benzodiazepine Induced Neurological Dysfunction (B.I.N.D.) eens opzoeken (Engels) en de Ashton Manual.

Je naam o.a. 2 milligram Alprozalam (XANAX), want ongeveer 20 keer zo sterk is als Diazepam (VALIUM) (~40 milligram) Het is onduidelijk in je verhaal hoe lang je Benzodiazepines hebt gebruikt, maar het klinkt alsof je ze A ) te snel hebben laten ontwennen en B ) volgestopt hebben met andere troep.

Veel sterkte.

Heey, ik heb ze 7 weken gebruikt, en indd ze hebben me volgestopt om mijn ontwenningsverschijnselen te stoppen wat niet werkte, heb mri gehad en queeg en beide geven geen schade aan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...