Spring naar bijdragen

Raar gevoel in hoofd oxazepam


Anomie

Aanbevolen berichten

Hallo

al een paar jaar slik ik oxzazepam.

wat begon met zo nu en dan in vervelende situaties een half of heel tabletje ging na verloop van tijd na 3x een halve per dag met soms bij extra spanning een hele na nu een half jaar 3x per dag 10 mg (waarvan ik echt een heel klein stukje afsnij om net niet aan 10 te zitten) 

Ik heb de laatste 2 maanden alleen tussen de pillen door ruim voor het slikken van de volgende een naar vreemd gevoel in mijn hoofd . Ook heb ik het idee dat ik een kort lontje heb.

het geen waar ik het voor slik werkt het prima tegen dus het is niet dat ik wil stoppen maar zeker weten ook niet meer dan dit want 30 mg is echt mijn uiterste Max op een dag.

wat kan ik het beste doen ? Ik las ergens overstappen op diazepam? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het rare gevoel in je hoofd is zeer waarschijnlijk tolerantieontwenning. Je lichaam heeft steeds meer nodig om je goed te voelen. Ik weet niet waarvoor je benzo slikt, maar als je steeds meer gaat nemen, zullen de klachten zeer waarschijnlijk op termijn alleen maar toenemen. Mocht je willen afbouwen dan is overstappen op diazepam aan te raden. Maar mocht je diazepam willen nemen omdat dit het rare gevoel in je hoofd verminderd, bedenk dan dat als dit al zo is, de kans groot is dat dit tijdelijk zal zijn en ook voor diazepam op den duur tolerantieontwenning zal ontstaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel voor je reactie.

het nemen van diazepam zou dan inderdaad zijn om de reden dat diazepam langer doorwerkt dan de oxazepam en ik hopelijk dan niet na 2 uur na inname dan al dat rare gevoel weer te krijgen in mijn hoofd. 

vind het wel lastig de oxazepam was/is voor mij wel belangrijk maar wil niet nog meer dan ik nu al slik want ik zit al boven de hoeveelheid dat ik wilde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...