P44 Geplaatst 25 december 2023 Rapport Share Geplaatst 25 december 2023 Hallo, Ik ben aan het afbouwen van oxazepam. Ik heb het middel drie maanden geslikt. Ik zat op 3x 10 mg per dag, nu nog op 1x 5 mg per dag. Tot op heden geen last van ontwenningsverschijnselen. Is het verstandig om nog een stap naar 1x 2,5 mg te doen of zou ik meteen naar 0 kunnen? Ik weet dat iedereen anders is, maar wil graag weten wat ik kan verwachten. Naast de oxazepam slik ik nu zo'n 7 weken sertraline in de ochtend en 100 mg quetiapine voor de nacht. Ik denk dat dat het allemaal ook een beetje opvangt. Als ik van de oxazepam af ben wil ik proberen te minderen met de quetiapine. Groeten, Paul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 26 december 2023 Rapport Share Geplaatst 26 december 2023 @P44, hoe lang slik je nu 1 x 5 mg per dag? Ik zou voor de zekerheid nog een week 2,5 mg oxazepam slikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
P44 Geplaatst 26 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2023 De 1x 5 mg (half tabletje) heb ik nu bijna een week. Dan ga ik inderdaad nog een week 2,5 mg (kwart tabletje) doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden