Lenie Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 http://www.genoeg.nl/handig/huis/zelf-wasmiddel-maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 even omhoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Originally posted by: jane4Kirky ik had vorige week 2,5 kg kippendijen voor €2,50, quote> Dit kan toch niet?! Ik kan me hier echt boos om maken! Wat hebben ze met die beestjes gedaan dat ze zo goedkoop verkocht kunnen worden? Ik zou geen hap door mn keel kunnen krijgen. En het is ook nog eens ongezond voor je, vlees wat volgepropt is met hormonen en antibiotica. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 het was een partij die ze te grrot hadden ingekocht in één filiaal en dan voor minder dan 50% van de aanbiedingsprijs wegdoen Mup. Ik weet niet of het was wat je plofkip noemt, dus ik heb niet gehamsterd en het bij één doos gelaten, maar ja kan geen weerstand bieden aan zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Soda is een heel ouderwets middeltje, maar ik gebruik het elke dag.. de vloeren worden er superschoon van, met een heel klein beetje schoonmaakmiddel erbij kan je het dure schoonmaakmiddel halveren, maar heb je wel een lekker luchtje.. is een supergoed middel tegen geurtjes.. bijvoorbeeld kots op hondepoep in een kleed.. verde gebruik ik het met kokend water om de gootsteen die soms niet wegloopt wel weer weg te laten lopen, en 1x per maand voor de wasmachine,.. lekker ontkalken en alle resten vettige waspoeder en/of wasverzachter weg te spoelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 leuk deze draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 eventjes omhoog halen maar voor wie nog meer goede ideeen heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2015 Dank je letje Wil krantenlezers attent maken op gratis proef abonnementen Trouw, Volkskrant en AD, lees al 2 maanden krant gratis, Even op internet kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2015 slim Suiker! en na je proefab. kun je de bieb bezoeken bij de leestafels liggen ze ook gratis ter inzage. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Ja Jane, maar kom niet bij bieb, te ver en te angstig vaak, liever krantje in brievenbus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 ik lees m uit mn luie bank op mn laptop Suiker, ook gratis dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 (bewerkt) Tip In de winter als er geen tomaten in de tuin groeien en ze in de winkel duur zijn: blikjes gepelde tomaten (pomodoro) zijn net zo lekker voor in de soep of spaghetti-saus En als de rode paprika's in de aanbieding zijn: 1 paprika in stukjes snijden 1 blikje gepelde tomaten, tomaten stuk maken olijfolie, beetje zout en peper en knoflook (het lekkerst met een fijn geperst teentje of twee, maar met poeder ga je niet zo stinken) in een pannetje met deksel erop een half uur koken Het smaakt zowat overal bij. (Italiaans gerecht) 1 februari 2015 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Als je toch wat ruimte hebt om te sparen loont het de moeite om instellingen te vergelijken. Ik kwam erachter dat we veel meer rente hadden kunnen ontvangen als we waren overgestapt op een geheel online spaarrekening. We hebben nu bij CB een spaarrekening geopend, die heeft nu de meeste rente. Een rekening is zo geopend, wel vragen ze wat kopietjes zoals ID bewijs en kopie bankrekening. Ik wil altijd wel elk moment bij het geld kunnen, zet het niet vast. Hoe langer je het vast zet hoe meer rente. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2015 Je dvd collectie gewoon voor de tweede - of zoveelste- keer bekijken. Als je nog weet wie het gedaan heeft, kijk je anders naar de details. Dat kan heel leuk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden