irunalone Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Seks en drank: een gevoelig onderwerp. Voor mij, als seksueel misbruikte is seks niet vanzelfsprekend, ik had zeker een liter wijn nodig om te kunnen presteren. Dessalniettemin is seks natuurlijk niet weg te denken in een huwelijk. Ik ben 22 jaar getrouwd en heb een prachtzoon van 12. Ik nam de seks altijd als 'vanzelfsprekend' en genoot niet echt. Of echt niet. Seks hoorde erbij en dat deed je. Nu ik gegroeid ben, weet ik dat je alleen, dat doet waar je achterstaat. En dat resulteert in minder seks, maar dan wel goede seks. Het is erg belangrijk om te zien waar jezelf achterstaat, en dan maakt het niet uit of t gaat om seks, of meningen of andere dingen. Jouw mening is gestoeld op eerdere ervaringen, luister ernaar! Hoe denken jullie hierover? Twisted, Irunalone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Ik antwoordde voor ira, maar eigenlijk gaat het jullie niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Irunalone/Erna, Op 19-03-2013, schrijf je dat je stopt met hier te schrijven en dan start je vandaag (nog midden in de nacht) een nieuw topic. Dat snap ik niet zo goed. Groetjes Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 23 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 dat klopt myriam, ik was in de war. je hebt gelijk hoor, dat het zo niet te snappen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 myrjam, het makkelijkst uit te leggen is dat ik 7 persoonlijkheden heb. Deze reageren met en ook zonder elkaars medeweten. Het is dus goed mogelijk dat ik (erna) wil stoppen met forum, terwijl 'Daimon', een alter, door wil gaan. Ik kan hier niet altijd garant voor staan. er zijn velen geintegreerd en zo vele emoties, maar ook vele niet en die trekken hun eigen plan. Het zal superlastig voor jullie zijn en geloof me, voor mij evenzo, maar het is zoals het is... twisted, Irunalone. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Iru, Ik begrijp dat het verschrikkelijk moeilijk is allemaal! Toch wil ik je vragen om, als je zo'n onderwerp wilt aansnijden, ofwel een normaal lettertype neemt, ofwel je titel wat minder provocerend wilt neerplanten. ALS JE GROTE LETTERS GEBRUIKT DAN SCHREEUW JE ZO. Misschien zijn er meer beschadigde zieltjes zoals wij op dit forum die hier zeker geen baat bij hebben. Verder herinner ik me dat dit onderwerp onlangs nog besproken is, ik heb er toen zelf ook op geantwoord. Waarschijnlijk ben ik nu de gebeten hond, maar echt, je kan ook te ver gaan. Zeker als je je draadje steeds omhoog haalt en helaas werk ik daar nu ook aan mee. Zo, ik ben het kwijt en ga nu in m'n krantje duiken waarna ik weer naar mijn cursus voor misbruikte en mishandelde vrouwen ga... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Sorry Myriam7 ik had van jou meer begrip verwacht als lieve begripvolle vrouw Ik zie irunalole als een wanhopige vrouw die zoekende is. Ik herken zoveel in haar uit mijn hopeloze situatie toendertijd dat ik het haast lijfelijk weer kan voelen. Ook dat tot s'nacht op zitten of wakker worden en maar lopen malen met een peuk en een flinke borrel...vreselijk !!! Zij zoekt overal steun en hulp, kijk maar eens bij het draadje "vraag het de hulpverlener", overal irunalone. Dit was ook weer zo'n poging neem ik aan. Sorry irunalone als ik het mis heb Jouw onderwerp ligt bij vele gevoelig en waarom...het wordt weggestopt...men wil het niet weten. Ik wil hier verder niet op ingaan, met kans op weer een ban. Je mag mij altijd een pb sturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 25 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Ik zal jou advies ter harte nemen, rip, alleen aan letter en woordkeuze kan ik sleutelen. Als mensen getriggerd worden door het onderwerp zullen zij zelf de keus moeten maker er niet op in te gaan en/of te gaan l;ezen. het onderwerp ga ik niet uit de weg, omdat dat is wat mij met acohol relateerd. Begrijp ook niet goed waarom jij dus wel mijn stukje gelezen hebt, je had het toch links kunnen laten liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Ira je bent hier welkom zoals je bent en idd wie het te konfronterend vindt hoe sneu ook, Queenie, je kunt proberen te scrollen, of kijken hoe jij er anders mee om kunt gaan. Soms kom ik hier ook hele pijnlijke dingen tegen, maar nooit wordt er geschreven om een ander dwars te zitten denk ik dan maar. Dus Queenie als je het los van Ira kunt halen, wat kunnen we voor jou betekenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 25 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 heel mooi , jane. ik wil je ook helpen rip, ik heb de moderator inmiddels gevraagd de topic te veranderen naar een wat vriendelijker. meer kan ik denk ik niet voor je doen, behalve veel succes wensen met dat waar je t nodig hebt! liefs, irunalone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Ik heb nooit echt geluisterd naar mezelf..de gevoelens die ik had kon ik niet echt mee overweg Vandaar dat de drank een uitstekende manier van vluchten was...weg van mijn gevoelens Nu ik niet meer drink..kan ik deze niet meer wegstoppen Kan er niet meer voor weglopen Ze zijn er of ik het leuk vind of niet Maar ik kan ook veel uit mijn gevoel halen..of ik iets moet doen of niet Of twijfel en dan kan het nog een kans krijgen Ik laat niet meer over me heen lopen,heb een eigen mening Als ga ervoor als ik erachter sta Ik lijk een stuk harder geworden maar in werkelijkheid heel erg zacht... Mensen kunnen me snel breken,,,,toch sta ik snel weer op...en dat geeft me een goed gevoel Dus ja ik heb veel geleerd uit het verleden...hoe ik het niet meer wil doen...en ik laat me leiden door mijn gevoel in mijn dagelijks leven Hoop dat je hier wat aan hebt Irunalone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 25 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 mooi Huttula, het lijkt mij heerlijk om beslissingen te kunnen nemen op basis van je gevoel, want zijn dat feitelijk niet de juiste? Mijn gevoel is echter vaak in de war omdat mij 'vroeger' dingen anders werden aangeleerd dan hoe ze eigenlijk in werkelijkheid zijn. Ik wilde gaan zeggen: "je hebt geen idee, maar mss ook wel": wat er van vroeger ingedoctrineerd is, is haast onmogelijk, om om te buigen naar het heden/goede. Het is hardnekkig en dat levert een gevecht op tussen lichaam en geest en dat betekent een ding: je wint ALTIJD en je verliest ALTIJD. Ik ben moe Huttule, ik zoek naar evenwicht in deze twee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Ja lichaam en geest.. Het hoort 1 geheel te wezen ,maar oh wee als het uit balans is Nu ik meer naar mijn gevoelens luister geeft het mij een heel stuk rust in mijn hoofd, soms veroorzaakt het ook weer onrust ,wat ik beslis op dat moment,zo kennen mensen mij niet,maar ik zet mijn gevoel wel door Ik moet wel anders geeft dat nog meer onrust,en ja daar word je heel moedeloos van En dat is pas sinds kort dat ik rust in mijn hoofd heb. Ik hoop echt dat jij hierin de rust vind...het rottige is,ik kan het je niet geven Was het maar zo makkelijk Liefs Huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 26 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 zoals je ziet, Rip, heb ik de titel voor jouw aangepast. de moderator vond het echter niet nodig omdat ook dat onderwerp erbij hoort. Je kunt in volgende keren er beter overheen scrollen, we hoeven tenslotte niet overal voor open te staan toch? Groet, Irunalone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden