Spring naar bijdragen

Hoi! Even voorstellen!


noal90

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Inmiddels 2 weken zonder alcohol! Over het algemeen gaat het nog steeds goed. Ik zit weer lekker in mijn vel en sta nog volledig achter mijn beslissing. Een dagelijkse update geven zie ik niet meer zitten; dat is te veel werk. In de plaats wil ik nu een wekelijkse samenvatting geven, om toch bewust bezig te blijven en te blijven reflecteren.

Afgelopen week gestart met een nieuwe baan. Het werk bevalt goed, maar wel heel veel informatie. Gister aan het eind van de werkweek had ik echt veel zin in een wijntje als beloning voor het afsluiten van de week. Niet gedaan, maar had er wel een beetje moeite mee. Het was ook niet zo dat ik in gezelschap was van andere drinkers. Ik luidde het weekend gewoon heel rustig op de bank met een boek in, maar dan zonder wijn! Het laat toch wel zien hoe de gewoonte er is in geslopen en hoe belangrijk het is om er bewust voor te blijven kiezen om er niet voor te gaan.

Voor de rest heb ik niet zulke wilde plannen dit weekend. Vanmiddag een verjaardagsfeestje van m'n tante. Daar zal ook wel gedronken worden; maar niet extreem veel. Zondag ga ik naar een stand-up comedy show met een vriendin. Normaal gesproken doen we dat dronken, dus verwacht wel dat het een uitdaging wordt om dat nuchter te doen. Ze weet van mijn keuze om te stoppen met drinken, dus verwacht niet dat ik mijzelf extra moet gaan verdedigen. Maar we zullen het wel zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...