Dune Geplaatst 4 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2023 (bewerkt) @Spirit dat kan jij, je heet niet voor niets Spirit… toch? net belde de huisarts omdat ik om antabus had gevraagd… hij kan er niet meer aankomen. Word niet meer gemaakt. we gaan dus voor campral.. iemand ervaring? 13 jaar geleden ben ik ooit door dit forum op het spoor van baclofen gezet, wat toen supergoed ging, maar tijdelijk. nu lees ik er niets meer over. Is iemand daar nog mee bezig? 4 juli 2023 bewerkt door Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 4 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2023 17 minuten geleden zei Dune: we gaan dus voor campral.. iemand ervaring? Ja heb ik vroeger gebruikt. Volgens mij is het een placebo wat absoluut niets doet behalve moeite met inslikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2023 55 minuten geleden zei Donder: Ja heb ik vroeger gebruikt. Volgens mij is het een placebo wat absoluut niets doet behalve moeite met inslikken. Het zou de zucht doen afnemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 4 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2023 10 minuten geleden zei Dune: Het zou de zucht doen afnemen Doet een Bio-stabiel ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 5 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2023 Op 4-7-2023 om 15:20 zei Donder: Ja heb ik vroeger gebruikt. Volgens mij is het een placebo wat absoluut niets doet behalve moeite met inslikken. Wanneer ik Google hier op los laat zijn er voldoende resultaten van mensen waarbij de campral wel heeft gedaan wat het zou moeten doen. Ik zou het persoonlijk dan ook met de huisarts bespreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 5 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2023 4 uur geleden zei Pinkman: Wanneer ik Google hier op los laat zijn er voldoende resultaten van mensen waarbij de campral wel heeft gedaan wat het zou moeten doen. Ik zou het persoonlijk dan ook met de huisarts bespreken. Lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 5 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2023 Er wordt gevraagd naar ervaringen met campral. Daar zie ik een reactie op en denk te lezen dat dit middel als een placebo weg gezet wordt. zit ik verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca1 Geplaatst 5 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2023 Ik heb het ook gebruikt, wat jaren geleden. Maar ging er gaandeweg bij drinken. Ik werd daar niet ziek van. Denk dat het zéker kan helpen maar alleen als je al erg gemotiveerd bent. En dat was ik toen nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden