rapilos Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 (bewerkt) Eens met @Spirit, wat betreft de buurman van @Roberto 2 juli 2023 bewerkt door rapilos Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 7 uur geleden zei Roberto: Ik heb bij hem aangegeven dat ik morgen ga stoppen een geen wijn voor hem wil kopen, risico te groot. Zijn reactie: als je sterk genoeg en 100% gemotiveerd bent kun je best wel voor mij drie pakken wijn meenemen. Hoe denken jullie hierover? Ik ga het zeer vermoedelijk niet meer doen. maak van zijn probleem niet het jouwe @Roberto als je je valkuil al kent moet je er denk ik naar handelen.succes morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 7 uur geleden zei Roberto: Ik heb bij hem aangegeven dat ik morgen ga stoppen een geen wijn voor hem wil kopen, risico te groot. Zijn reactie: als je sterk genoeg en 100% gemotiveerd bent kun je best wel voor mij drie pakken wijn meenemen. Hoe denken jullie hierover? Ik ga het zeer vermoedelijk niet meer doen. maak van zijn probleem niet het jouwe @Roberto als je je valkuil al kent moet je er denk ik naar handelen.succes morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 7 uur geleden zei Roberto: Ik heb bij hem aangegeven dat ik morgen ga stoppen een geen wijn voor hem wil kopen, risico te groot. Zijn reactie: als je sterk genoeg en 100% gemotiveerd bent kun je best wel voor mij drie pakken wijn meenemen. Hoe denken jullie hierover? Ik ga het zeer vermoedelijk niet meer doen. maak van zijn probleem niet het jouwe @Roberto als je je valkuil al kent moet je er denk ik naar handelen. succes morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 7 uur geleden zei Roberto: Ik heb bij hem aangegeven dat ik morgen ga stoppen een geen wijn voor hem wil kopen, risico te groot. Zijn reactie: als je sterk genoeg en 100% gemotiveerd bent kun je best wel voor mij drie pakken wijn meenemen. Hoe denken jullie hierover? Ik ga het zeer vermoedelijk niet meer doen. maak van zijn probleem niet het jouwe @Roberto als je je valkuil al kent moet je er denk ik naar handelen. succes morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 (bewerkt) 8 uur geleden zei Roberto: . 2 juli 2023 bewerkt door Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 Sorry ging iets mis, na het plaatsen bleef er plaatsen staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 Je kunt er n paar leeg maken @Dune met bewerken en dan n sterretje ofzo achterlaten, helemaal leeg gaat helaas niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden